27.07.2017

SHORTS OUTFITS FOR SUMMER 2017



Kocham klasyczne połączenia przeróżnych krótkich spodenek z górną odzieżą. Chyba w takich połączeniach wygrywają zdecydowanie topy oraz koszule, choć przyznam, że i czasem odpowiedni t-shirt, byłby dla mnie strzałem w dziesiątkę. Jakoś dawno nie było tutaj postu z inspiracjami, dlatego proszę - jest. Pogoda jak narazie nas nie rozpieszcza, ale w te upalne dni, każdy musi mieć jakieś szorty w swojej garderobie, dlatego lecę z pomocą i podrzucam Wam zdjęcia, które w jakiś sposób skradły moje serce i są moimi ulubieńcami. Mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu, koniecznie dajce znać!♥

SNAPCHAT: rikaablog

21 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie każda z tych rzeczy jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię nosić szorty! Kiedyś nie byłam przekonana co do ogrodniczek, ale dziś bardzo mi się podobają :> Ale teraz jestem zakochana w białych spodniach.
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie najlepiej spisują się zwiewne bądź jeansowe z wysokim stanem :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Większość stylizacji jest prześliczna. *.*
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wszystko się podoba. Każda stylizacja ma coś w sobie co przykuwa uwagę.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie inspirację :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku totalnie zakochałam się w tych luźnych spodenkach, związywanych w pasie..mam podobne, co na zdjęciu, tylko w kolorze khaki ;) Pozdrawiam!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne inspiracje! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spodenki vintage z wysokim stanem!
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za inspiracje! ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/kinda-outta-luck.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mega inspiracje ;) uwielbiam klasyczne połączenia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe inspiracje. Niektóre z nich sprawiają, że nie jestem w stanie oderwać wzroku.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje idealne na dzisiejszą pogodę. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń