18.07.2017

PALM SHIRT



Shirt: Diverse || Pants: Stradivarious || Shoes: Converse

Dodając aktualne, nowe posty, nie przypuszczałam, że będę się kiedyś jakoś szczególnie długo zastanawiać nad tym, co dla Was napisze. Tematy zazwyczaj przychodziły mi same do głowy i kiedy tylko przydarzyła się okazja na rozmyślanie, pojawiało się ich więcej. W poprzednim poście poruszałam właśnie podobny temat, ale biorąc pod uwagę to, o czym teraz myślałam mogę również trochę o nim wspomnieć. Wydaję mi się, że coraz częściej w "świecie blogosfery" pojawiają się przypadki z dodanymi stylizacjami bez żadnego, jakiegokolwiek słowa do czytelników. Nie uważam to za złe, lecz w tym momencie myślałam odwrotnie, gdyż sama zaczęłam mieć problemy z tym: "O czym by wspomnieć do Was tym razem?". Sądzę też, że nie zawsze każde napisane zdanie jest "wychwytywane" przez obserwatorów, dlatego pozostanę przy opisywaniu mojej codzienności i przede wszystkim moich stylizacji. Będę jednak starać się, by w niedalekiej przyszłości doszukać w swojej głowie jakiegoś konkretnego tematu dla Was ☺

Stylizacja z motywem przewodnim, letnim, jakim są tutaj palmy na mojej koszuli odegrała stanowczą rolę. Urozmaiciłam ją poprzez rozpięcie jej i dodanie pod nią koronkowego crop top'a. Sam luźno zawiązany dół koszuli dodaje charakteru i sprawia, że outfit nie jest nudny, a staje się ciekawszy. Czy też tak sądzicie? 


38 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow i jeszcze raz wow - stylizacja jest świetna <3!


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz. Ogólnie bardzo przypadają mi do gustu koszule z takimi wzorami.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się twoja wakacyjna koszula
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Koszula bardzo mi się podoba :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest ta bluzeczka, podoba mi się motyw na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te palmy własnie jak mowiłas dodają takiej nutki wakacji, rozluźnienia. Bardxo ładnie ci w tych spodniach i ogólnie super blog ;)
    Ładne zdjęcia


    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja i zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko to zestawiłaś świetnie! A włosy masz fenomenalne.


    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz :-)
    Pozdrawiam!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Najbardziej urzekły mnie spodnie, chociaż sama nie założyłabym takich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna jest ta koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! ♥
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I'm following you now.♥ #
    How about to follow me back, I would be glad. :)

    www.cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też ostatnio tematy do pisania przychodzą trochę cieżko, ale jakoś daję radę. Na pewno wpadniesz na coś nowego i czasem każdy ma taki czas, że wszystko przychodzi nam bardzo ciężko. Śliczna jest ta koszula!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit, masz przepiękne włosy *.*
    Pozdrawiam i obserwuję :)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz cudną czuprynę:) nie mogę się napatrzeć na te bujne włosiska:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes taka śliczna!
    Zapraszam :)

    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądasz!! Śliczna buzia :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To połączenie jest naprawdę cudowne :) Czerń i biel idealne małżeństwo <3
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny motyw na koszuli :) Całość wygląda fantastycznie ;)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna ta stylizacja, masz świetną figurę!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie mega !
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna ta koszula i super na Tobie leży! Mi zawsze podoba się treść Twoich postów, przynajmniej widać że nie są pisane "na siłę" :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To naprawdę bardzo miłe♥

      Usuń
  29. Jestem zakochana w tych spodniach! Ostatnio lubuję się w stylizacjach w bardzo jasnych kolorach, więc twoja trafia w moje gusta 💓 Można wyczuć taki fajny chillout'owy vibe 🌴

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń