07.07.2017

DEFINITE


Blouse: CLICK || Pants: Sammydress || Shoes: Renee.pl


Stylizacja na zdjęciach jest jedną z moich ulubionych dotychczas, gdyż bardzo mi takie połączenia odpowiadają. Stanowcza, elegancka złączona z równie odważnymi jeansami, które przez ogromne, poszarpane dziury nadają szczególnego charakteru stylizacji. Całość postanowiłam dopasować eleganckimi, wiązanymi sandałkami na wysokim słupku, które również sprawiają, że outfit jest bardziej szykowny.

Wakacyjne dni mijają mi coraz to szybciej. Odpoczynek, oglądanie seriali i filmów oraz planowanie reszty wakacji - to właśnie robię przez ostatni czas. Nie chciałam, by te wolne dni spędzać siedząc i leniuchując, dlatego też i na swojej liście umieściłam konkretne wyjazdy, dzięki którym mam nadzieję, że i tutaj pojawią się efekty nowych sesji. Sporo rozmyślałam również nad tym, aby znalazły się wraz z nimi również bardziej tematyczne posty, dzięki którym zaczęła się tutaj moja przygoda. Nie chcę jednak, by były one w pewien sposób powtórzone z innych blogów, dlatego jeśli sami macie wyjątkowy temat, który mogłabym tutaj poruszyć, byście mogli poznać o nim moją opinię, to bardzo chętnie takowy bym przyjęła. Dajcie więc znać czy chcecie znowu poczytać o czymś konkretnym na moim blogu, czy wystarczą Wam wyszczególnione stylizacje☺


FANPAGE(klik)
LOOKBOOK(klik)
SNAPCHAT: rikaablog  
(Moja aktywność na Snapchacie wygasła, ale jeśli chcielibyście mnie dodać, bardzo chętnie bym znów tam dla Was powróciła. Dlatego dajcie znać czy chcecie♥)

30 komentarzy:

  1. Stylizacja barzo mi się podoba ❤ Sama też czuję się dobrze w takich połączeniach ;) poza tym jesteś prześliczna! 😍
    magdalenadereniowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe!♥

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia I te sandalki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne połączenie
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobną bluzkę :) i dobrze, że mi o niej przypomniałaś :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że powinnaś pisać o tym, co "czujesz", więc po prostu dopasuj bloga do siebie :)
    Ślicznie wyglądasz, też mam te buty, tylko beżowe, ale czarne podobają mi się zdecydowanie bardziej, jak tak teraz patrzę xd

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mi przypadła do gustu ta stylizacja! Buty są czadowe!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Jakie długie włosy. *-*
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ;) bluzeczka skradła moje serce ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz świetnie kochana! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie chcę spędzić wakacji siedząc i nic nie robić. Jaka śliczna stylizacja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja :) http://alcohales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja, naprawdę wszystko piękne
    spodnie są bardzo apetyczne, bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, buty bardzo mnie zauroczyły! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super! :) Maga bluzeczka i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest przepiękna, śliczna bluzeczka i buty.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna bluzka, podoba mi się to połączenie - jest super!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne buciki, muszę je sobie załatwić :)
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz,super bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna całość! :)

    OdpowiedzUsuń