20.09.2016

SLEEVELESS //ZAFUL


Hej kochani! ♥ Wiem, że pogoda za oknami nie jest dla nas równie odpowiednia jak poprzednia i nie pora na typowo letnie stylizacje, lecz chciałam dla Was jeszcze wcześniej (zanim już będzie trzeba chodzić tylko w długich spodniach i ciepłych sweterkach) pokazać zdjęcia, które udało mi się zrobić kiedyś (jeśli oglądacie mojego snapa dla pogadanek - rikaablog to już tam wspominałam o tym). Sukienka, którą widzicie na zdjęciach pochodzi ze sklepu na którym się nie zawiodłam. Mając naprawdę obszerny asortyment (jak to bywa w większości takich sklepów) jakość jest naprawdę zaskakująco dobra. Miałam okazję sama dobrać własne stylizacje, spośród tylu rzeczy, co okazało się dla mnie całkiem dużym, choć przyznam przyjemnym wyzwaniem. Strona (klik), którą myślę, że jeszcze nie raz uda Wam się zobaczyć u mnie na blogu zostanie moim ulubieńcem na długo. Jeśli macie czas to zerknijcie i sami się przekonajcie - klik
Czas upływa mi bardzo szybko. W mgnieniu oka pokonuje kolejne tygodnie z coraz to większą ilością kartkówek i sprawdzianów w szkole. Wielkimi krokami przychodzi do nas też upragniona (?) jesień - kto kocha ciepłe sweterki i chłodne wieczory z kubkiem herbaty/czekolady pod kocykiem z ulubioną książką, ten zapewne ją wyczekuje, haha. 
Zazwyczaj kiedy piszę dla Was nową notkę, zastanawiam się: czy wolicie takie typowo z moimi przemyśleniami na dany temat, czy po prostu wolelibyście dowiedzieć się, co u mnie ciekawego wydarzyło bądź wydarzy się? a może raz tak, a kolejny jeszcze inaczej? - jeśli to nie problem będę wdzięczna za odpowiedź w komentarzach ☺
Zapowiadają się tutaj kolejne nowości. Nie lubię nigdy nic obiecywać lub "rozgłaszać" nowe informacje przed pojawieniem się ich, lecz to dzięki Wam się do tego nakłaniam. Przybywa Was tu coraz więcej i z szerokim uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć, że będę chciała dla Was dodawać coraz częściej wiele nowości, gdyż Wy - moja motywacja dajecie mi dużego kopa do działania.
Jeśli chcecie być na bieżąco z informacjami, to najczęściej podaje je na moim snapie, na którego serdecznie zapraszam: rikaablog
Jesteście najlepsi, xoxo.


Choker: CLICK || Dress: CLICK || Shoes: Renee.pl

LOOKBOOK(klik)

52 komentarze:

  1. Przepiekna ta sukienka! Wyglądasz w niej bombowo :*

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko super ale jedno małe ale... Buty... Powinny być też jasne

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się te buty, sukienka również piękna. No już niedługo będzie trzeba zrezygnować z krótkich spodenek i letnich sukienek.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękna jest ta sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka nie w moim stylu jednak buty są super :) !

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. buty, sukienka, wszystko super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka, uwielbiam koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i buty. :) Poklikałam: $1.43 i $20.99.
    Poklikasz u mnie?

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne, a co do posta to ja lubię jak raz jest tak a raz inaczej, na zmiane :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przepiękna jak rowniez ostatnie zdjęcie <3 *Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3 Bajkowo

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wygladasz w tej stylizacji!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! ♥ Poklikałam i zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe ♥

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia i bardzo przyjemne w czytaniu notki! :)

    -> Blog: Drobnostek świat, notka: "Został Ci jeden dzień życia, co byś zrobił Czytelniku?" :)

    Podziel się odpowiedzią na to pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka i buty <3

    Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz i piękne buty! :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaale włosy! Jak na Ciebie patrzę, to tęsknie za latem ;) Świetnie wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna sukienka :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie cudne buciki!

    zapraszam >>>http://mvrysiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka i choker <3!

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa sukienka :D Wyglądasz bardzo dziewczęco i niewinnie:*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z pewnością wyczekuję! Takie wieczorki są cudowne ;)
    Prześliczna sukienka, biała i koronkowa czyli moje ulubione połączenie! Makijaż też bardzo ładny :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz slicznie w tej sukience, naprawde, pasuje Ci bardzo <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka cudowna i delikatna stylizacja!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely dress! Beautiful photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. ale cudowny wakacyjny klimat! wyglądasz ślicznie, wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja, wyglądasz przepięknie!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog!! masz ciekawe stylizacje
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to bardzo miłe! ❤️

      Usuń
  33. Chociaż swetry chyba nie wyglądają na mnie zbyt korzystnie to nie mogę się doczekać kiedy je założę :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna sukienka a buty bomba! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna stylizacja, uwielbiam biel i czerń :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie wyglądasz w tej sukience :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz świetnie <3
    Zaful ma cudowne rzeczy!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna ta sukienka:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń