02.08.2017

SMILE OR NO?



Straps: Promees.pl || Blouse: New Yorker || Belt: CLICK || Shorts: Zaful.com || Shoes: Gamiss.com

W ostatnim miesiącu postawiłam przede wszystkim na odpoczynek. Natomiast ten miesiąc chcę wykorzystać jak najlepiej, by nie tracić ani chwili czasu - mam nadzieję, że mi się to uda. Swoje mniejsze "podróże" zaczęłam już w tamtym tygodniu i myślę dalej je kontynuować, dlatego dziś mając chwile wolnego, postanowiłam Wam pokazać zdjęcia z dość ciekawą stylizacją. W nich dominuje przede wszystkim uśmiech. Często się on pojawia, gdyż różne zdjęcia, które najbardziej podbijają moje serce odgrywają znaczącą rolę dzięki niemu. Widać też, że te poważniejsze, bardziej 'skupione' są również na liście tych moich ulubionych. A Wam jakie najbardziej odpowiadają? 

SNAPCHAT: rikaablog

27 komentarzy:

  1. ładne spodnie, fajnie dobralas te ubrania, wszystko do siebie pasuje takze jak najbardziej na plus! :D


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia ♥ Twoje włosy *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    https://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Naprawdę podobają mi się te buty :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy 😍
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piekne wlosy *.*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczny uśmiech! Świetna zdjęcia, te spodenki są urocze :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna stylizacja! Bardzo mi się spodobała!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Piękne masz włosy <3
    2. Jesteś urocza :)
    3. Stylizacja bardzo mi się podoba, świetna na lato :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3 Pasek jest cudowny!
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wolę zdjęcia z uśmiechem wymalowanym na twarzy, idealnie się komponują i dodają naturalności.
    Masz bardzo piękne włosy, zazdroszczę ;)
    I super spodenki!

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny klimat zdjęć!
    lessarax.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! bardzo ładnie Ci z uśmiechem! :)
    Piękna stylizacja!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje uśmiechnięte zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny uśmiech i świetna stylizacja, idealna na letnie wieczory ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, a uśmiech dodaje uroku zdjęciom!♥
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, idealna na wieczorne spacery. :D
    Pozdrawiam!~
    strefa-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja *-* pięknie wyglądasz *-* a twoje włosy są cudowne, tak jak uśmiech :D pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe♥
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam szorty z koronką!
    Bardzo ładny outfit :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    madimowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie wypoczywaj ;)
    Szorty są przecudowne, zawsze takie chciałam, ale jakoś nie mogłam znaleźć idealnych.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie i mojej siostry LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny post oraz blog! :)

    Wpadnij też do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam te i te, bo każde z takich zdjęć ma swój urok. Piękne spodenki i włosy ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super to wyglada!:)

    OdpowiedzUsuń