15.08.2017

SATISFACTION



Blouse: no name || Shorts: Stradivarious || Shoes: Deezee.pl

Jest mi naprawdę niezmiernie miło, że właśnie nadszedł ten czas, gdzie mogę kolejny raz Wam podziękować. Stu tysięczna liczba wejść na moją stronę okazała się dla mnie naprawdę wielkim sukcesem i przede wszystkim zadowoleniem. To tylko liczba? Niby tak, ale wiem, że za nią kryjecie się właśnie Wy, Wasze wejścia na mojego bloga. Dużo razy wspominałam Wam, iż uwielbiam tutaj dodawać różne stylizacje, bo czuję, że się spełniam, a Wy mnie właśnie w tym wspieracie, za co kolejny raz wielkie: DZIĘKUJĘ. 
Chciałam tak rozpocząć ten wpis, gdyż myślę, że jest to naprawdę duży powód. Przechodząc dalej. Za kilka dni wybieram się na swoją kolejną, dłuższą tym razem przygodę, prawdopodobnie kończącą już tegoroczne wakacje. Jednak nie pozostawię Was tu bez niczego. Posty będę starać się dodawać jak najczęściej pozwoli mi internet i czas, lecz na pewno jakiegoś szczególnego problemu z tym nie powinno być. Pamiętajcie jednak, że możecie mnie znaleźć na moich pozostałych social mediach, np. snapchat'cie: rikaablog na którym będę zdawać z pewnością jakąś relacje z wyjazdu, dlatego obserwujcie i do następnego♥

SNAPCHAT: rikaablog

34 komentarze:

  1. Gratuluję takiej ilości wyświetleń! Tak trzymaj :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) bardzo ciekaw stylizacja, bardzo spodobały mi sie ogrodniczki, sa swietne ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty jesteś śliczna!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest mi naprawdę miło♥

      Usuń
  5. Świetne ogrodniczki,w sumie nietypowo bo wszyscy noszą czarne albo jeansowe a tu proszę - białe:) I wcale nie gorsze od tamtych, a nawet bym powiedziała że lepsze:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ciekawa stylizacja <3
    masz piękne włosy :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/livinglikev (follow me, I follow back :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. hi, ım a new follower on your blog from gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!

    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tej okrąglutkiej liczby wyświetleń! Stylizacja super :)
    YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post!


    i followed u, follow back?
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zdjęcia, śliczna jesteś :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu wyświetleń! To naprawdę duże osiągnięcie :)
    Masz piękne włosy <3
    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju jakie prześliczne zdjęcia :o
    super stylizacja naprawde prześliczne masz włosy <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne szorty<3 leżą na Tobie idealnie^^
    świetny blog, co powiesz na wzajemną obs?
    zapraszam do mnie, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Urodzona modelka! I te śliczne włosy!
    Nowy post -> joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna ta stylizacja <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz oblednie! I te wlosy, rewelka :)

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, spodenki cudne <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    zaobserwujesz jesli Ci się spodoba? Da mi to ogromną motywację ;)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, czekam na więcej postów :)
    Zapraszam także do siebie i dodaję do obserwowanych :) www.eterycznepaznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cóż za figurka <3

    ________________________

    www.wiznawizna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovely look.
    I share your blog.
    BLOG

    OdpowiedzUsuń