25.06.2017

STROJE KĄPIELOWE #SUMMER2017



1 | 2 | 3 /<click

Przeróżne wzory, wycięcia - to to co możemy się spodziewać szukając dla siebie stroju kąpielowego. Czas letnich upałów właśnie się rozpoczął, dlatego dobrze jest mieć odpowiedni do własnego gustu, upodobania zestaw, by móc się idealnie opalić. Inspirując Was dzisiaj, postanowiłam pokazać Wam kilka propozycji, które przyciągnęły również i moją uwagę. Strona Zaful(klik) z którą mam przyjemność współpracować oferuje obszerny asortyment z różnorodnymi strojami kąpielowymi, także i jednoczęściowymi, które teraz coraz bardziej robią furorę swoimi motywami zdobień (owoce, kwiaty, liście, itp.). 

1 | 2 | 3 /<click

1 | 2 | 3 /<click

1 | 2 | 3 /<click

1 | 2 | 3 /<click


12 | 3 /<click


1 | 2 | 3 /<click


Przez moją przerwę, odzwyczaiłam się od pisania tutaj, nie mniej jednak chce wrócić już tak na stałe. Zawsze powtarzam, że nigdy niczego nie będę obiecywać póki tego nie dokonam, ale wiem, że teraz przy jakiejkolwiek okazji będę się strać robić więcej sesji, bym pojawiała się tu częściej. Wraz z rozpoczęciem wakacji myślę, że nie będzie to dla mnie problem, a  mobilizacja, by nie zostawiać Was tu z niczym. 
Nie pozostało mi nic innego, jak życzyć Wam udanych, pięknych, bogatych we wspomnienia wakacji, buziaki, do następnego♥

40 komentarzy:

  1. Jeden szczególnie wpadł mi w oko. Czarny jednoczęściowy z naszytymi kwiatami jest super :)

    https://nikolpisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne wzory! Cudowne! Chyba się skuszę na jakiś!
    Pozdrawiam cieplutko, miłych wakacji :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W poszukiwaniu idealnego stroju kapielowego juz wczesniej byłam na stronie Zaful...jednak nie widziałam tylu fajnych modeli. Z Twoich propozycji co najmniej dwa wpadly mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomogłam ;)

      Usuń
  4. Śliczne te kostiimy :-)
    Również życzę Ci miłych wakacji :-)
    Poklikane
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie widziałam postu z taką ilością ciuchów, która przypadłaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie motywy tropikalne więc w tym zestawieniu znalazłam dla siebie kilka ciekawych strojów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten w palmy jest cudowny! Wszystkie mi się spodobały, ale ostatnio mam bzika na punkcie wzoru właśnie w palmy <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stroje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie stroje bym przygarnęła, są cudowne ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wzory :) Świetne stroje :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stroje wybrałaś :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zestawienie! Praktycznie każdy bardzo mi się podoba!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Te 9 pierwszych podbiły mój gust :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zestawienia, serio. podoba mi się maxxx...
    https://trynabepositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stroje, chcę wszystkie :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aw, strasznie podoba mi się ten czarny strój z różami. Poklikane! :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stroje!
    Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne stroje,ten w ananasy jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny jednoczęściowy z kwiatami i bordowy dwuczęściowy całkowicie skradły mi serduszko! :D
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stroje! Wszystkie bardzo mi sie podobają :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czwarty rząd jest cudwony! Poklikałam wszystkie kostiumy z niego ;) Życzę owocnej współpracy i, przede wszystkim, niezapomnianych wakacyjnych przygód!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne stroje. Miłych i pogodnych wakacji!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  25. W tym roku mega podobają mi się stroje jednoczęściowe.
    Zaful ma świetne propozycje,

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  26. strój w ananasy wybitnie mi przypadł do gustu:)^^
    co powiesz an wzajemną obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele z nich bardzo mi się podoba, są naprawdę piękne! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Niektóre z nich naprawdę przykuły moją uwagę :) Prezentują się super <3

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę zaopatrzyć się w jakiś strój kąpielowy :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze właśnie potrzebuję jakiegoś normalnego stroju kąpielowego. Ten bordowy skradł moje serce.
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne propozycje! zdecydowanie wybiorę kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń