08.05.2017

PINK



Hejka wszystkim♥ Nareszcie mogę Was przywitać nie tylko z notką dodając Wam cząstkę różnych inspiracji, a z notką zawierającą moją stylizację! Ogromnie się cieszę, że po jakiejś przerwie znowu mam niewyobrażalnie duże chęci, by wejść, obrobić zdjęcia i pokazać je Wam tu. Jeśli ktoś pomyślał: ,,Może się ona z tego 'wypala' i zaprzestanie tutaj cokolwiek dodawać" to informuję, iż był w ogromnym błędzie. Pasji nie porzuca się z dnia na dzień - od tak. Owszem, bywają gorsze dni, a czasem nie jest to zależne od nas - w tym przypadku właśnie u mnie tak było. Stylizacje, fotograf jest, lecz niestety czasu, czasem miejsc na zdjęcia oraz pogody brak. Koniec roku szkolnego zbliża się coraz to większymi krokami, a co za tym idzie - cieplejsze dni, które na sto procent poświęcę blogowi, robiąc wiele nowych sesji. Nie żebym właśnie teraz, przed Wami to tutaj obiecywała, ale tak jak napisałam, tak czuję i zrobię wszystko, by tak było. 
Nic innego mi nie pozostało, jak podziękować za to, że wytrwaliście to, że mnie tutaj nie było oraz poprosić o Waszą opinię na temat stylizacji - dość nietypowej, zdaję się, że nie dla wszystkich, gdyż z przewagą różowego koloru, co nie wszystkim może się spodobać. Buziaki!


Odnosząc się do koloru różowego (który sam w sobie od pewnego czasu jest często widywany w różnych stylizacjach) strona Rosegal.com pink-casual-dress(click) zawiera sporo zwyczajnych, ale przyciągających swoją uwagę pudrowo-różowych sukienek, gdzie macie tam naprawdę spory wybór, dlatego jeśli ktoś poszukuje jakichś fajnych rzeczy w tym kolorze, to zapraszam do odwiedzenia tej stronki!

Earrings: Orsay || Blouse: Cropp || Coat: CLICK || Pants: CLICK || Shoes: CLICK

SNAPCHAT: rikaablog

18 komentarzy:

  1. WYGLĄDASZ OBŁDNIE. BARDZO MI SIĘ PODOBA!

    OdpowiedzUsuń
  2. your blog was shared in A Showcase
    let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty rewelacja. Właśnie na takie poluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie przepadłam w rękawach tej narzutki. Świetnie dobrane buty :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post z kamizelką - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie jest Ci w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja powaa na kolana!Te kolory wszystko ze sobą pięknie współgra i falbanki przy rękawach -EKSTRA.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! stylizacja świetna, a do tego ten róż naprawdę cudowny :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz nieziemsko, ostatnio moja kolezanka byla w szkole dosc podobnie ubrana, mega mi sie to podoba<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja, ładnie ci w różu! ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz cudownie jak najbardziej pasuje do ciebie różowy ^^



    Mój blog.Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne fotki :)

    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i dosyć ciekawie stworzona stylizacja :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń