16.04.2017

COACHELLA INSIRATIONS



Dzisiaj tak inaczej, jeżeli chodzi o inspiracje - czas festiwalowy, o którym wszyscy lub większość z nas wie. Uwielbiam takie przeglądać, 
dlatego pare moich ulubieńców Wam tu pokażę. 
Jeśli chcielibyście wiedzieć, skąd wynikają te moje dłuższe przerwy pomiędzy postami - to właśnie w poprzednich postach o nich troszkę wspominałam. Zbliżają się egzaminy gimnazjalne, do których właśnie się przygotowywałam i przygotowuję, dlatego mam nadzieję, że wybaczycie mi te odstępy czasowe między wpisami. 
Trzymajcie za mnie kciuki, a po tym wszystkim wracam ze zdwojoną siłą!

Wszystkiego co najlepsze w te Wielkanocne Święta oraz mokrego lanego poniedziałku, buziaki♥

SNAPCHAT: rikaablog
ASK(klik)-jeśli nasunęły Wam się jakieś pytania, zapraszam.

17 komentarzy:

  1. Powodzenia w testach gimnazjalnych! Na tych inspiracjach dziewczyny mają piękne fryzury i stylizacje.
    Życzę udanych świąt wielkanocnych!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje, chciałabym się kiedyś wybrać na ten festiwal :). Powodzenia na egzaminach kochana! <3

    ab-photographs.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, chciałabym kiedyś być na Coachelli. Powodzenia na egzaminach! :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! Moim marzeniem jest kiedyś się tam znaleźć :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. First week of Coachella was even better than last year!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie festiwal marzeń!
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że na coachelli można się stuprocentowo wyszaleć. I jeżeli na co dzień raczej bym nie wyszła w milionach pierścionkach i bujnych spódnicach, to na cachelli mogłabym ubrać się w mój ukochany styl boho od stóp do głów. To na pewno świetne miejsce!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Coachella ogolem looki i makijaze sa tak cudowne! Marzeniem jest tam byc! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać :D

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracje, najbardziej podobają mi się te szalone makijaże :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam stylizacje z Coachelli <3
    Wybrałaś cudowne inspiracje.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje! Pozdrawiam :))

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń