27.02.2017

STRONG RED



Czasem, kiedy przygotowuję dla Was nowy post i nie mam kompletnie pomysłu co napisać, mam ochotę pozostawić go z samymi zdjęciami. Wtedy nie jestem pewna co do tego i zawsze wychodzi na to, że coś jeszcze tutaj po sobie zostawiam. Dzisiaj jednak postanowiłam, że spróbuję i zapytam co Wy o tym sądzicie. Wolicie posty tematyczne, czy od czasu do czasu małą zmianę - same zdjęcia stylizacji ~ koniecznie dajcie znać w komentarzach.

 Blouse: New Look || Pants: No name || Shoes: CLICK

SNAPCHAT: rikaablog




17 komentarzy:

  1. Futerko stanowi świetny dodatek, jednak ja nie umiałabym spasować takiego z żadnym ubraniem z mojej garderoby :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz! Super stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie posty z samymi zdjęciami są również jak najbardziej ok- tylko od czasu do czasu. Czasem warto coś napisać od siebie, ale też jak mamy zamiar pisać na siłę to lepszą opcją są same zdjęcia :D
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely look


    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny futrzak jest boski ! Uwielbiam tego typu kurteczki które pasują na wiosnę.jesień i zimę. :)
    PS. Włosy masz tak piękne, że ci aż ich zazdroszczę ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam podobne spodnie w New looku i są świetne! Od dawna się na takie czaje, ale nie mogę znaleźć dobrego rozmiaru :(
    A look jest bardzo fajny :D Uwielbiam połączenie mocnej czerwieni ze zgniłą zielenią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi sie spodnie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta bluza! Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, styzlizacje ;)
    Zapraszam do siebie niebawem pojawi się coś co Cię może zainteresować.

    Podzielę się swoimi radami i doświadczeniem w modelingu ;)

    Zapraszam http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    Bardzo podobają mi się Twoje buty.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie jest Ci w czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten kolor, jeszcze czerwona szminka, perfect! jestes sliczniutka! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, świetny outfit no i jesteś śliczna!
    pozdrawiaaam
    http://jabloneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń