01.02.2017

REDDISH


Koniec ferii dał się we znaki - pochłonęła mnie rutyna, dzięki której próbuję wracać do swojej organizacji. Czeka mnie teraz nieprzerwane 2 miesiące nauki, w których będę się przygotowywać do kwietniowego egzaminu. Ale nie zasmucajmy się już teraz, gdyż przed nami jeszcze trochę drogi. Przechodząc do kolejnego tematu - bardzo dziękuję każdemu z osobna za życzenia urodzinowe, które pojawiły się w ostatnim poście oraz te pozostałe, przesłane mi gdzie indziej. To naprawdę cudowne uczucie czytać tak miłe słowa, dzięki którym za każdym razem pojawia się uśmiech na mojej twarzy i energia, by robić tutaj dla Was coraz więcej, w jakiś sposób ulepszonych postów. Pamiętajcie, że nie jesteście samotni, każdy z Was jest wyjątkowy i każdy posiada umiejętność obdarowywania drugiej osoby niesamowitą mocą, jaką są miłe gesty i przede wszystkim uśmiech, dzięki któremu nasze życia nabiera koloru i chęci do działania. Jeszcze raz wielkie dzięki za te magiczne życzenia, za które trzymajcie kciuki, by się spełniły. Buziaki♥


Fur: Reserved || Blouse: Bershka || Pants: CLICK || Shoes: CCC

SNAPCHAT: rikaablog

44 komentarze:

  1. Ja też powoli wracam do rutyny, niestety... Super stylizacja, uwielbiam Twoje włosy! No i świetne zdjęcia, bardzo dobrze pozujesz! Chętnie wybrałabym się z Tobą na sesję :) Zajrzyj do mnie, to może się jakoś dogadamy ;)
    Pozdrawiam! <3

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudowna stylizacja! ♥ Serio podoba mi się każda jej część, a chyba najbardziej te spodnie i buty ;)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! Ten kolor jest teraz modny:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama zapewne wyglądałabym w tym looku komicznie, ale na Tobie mi sie mega podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, uwielbiam futerka, mam ich kilka w swojej kolekcji :)
    HelloFashion.pl Daj mi znać w najnowszym poście czy lubisz kabaretki! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny outfit i zdjęcia też cudne! Aż nie mogę się napatrzeć!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! What a cool look! Chic jeans! Stunning shoes!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudownie wyglądasz! Uwielbiam takie połączenia :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super! <3 Bardzo podoba mi się koszulka :)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny futrzak, super Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia..
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też kończą się już powoli ferie i trzeba będzie wrócić do rutyny.
    Jakie fajne zdjęcia!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego ! Mi jeszcze został tydzień ferii ale okropnie nie chce mi się wracać do szkoły :/
    Strój bardzo fajny :)
    http://kelieezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty jesteś ładna :) a te czerwone botki są po prostu rewelacja :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, w ogóle jesteś prześliczna! Świetne połączenie, Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  16. super buty ! cudnie ! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jakie ty masz śliczne włosy!
    Obserwuję :)
    Diamentowe myśli - kilk
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej stylizacji <3 Spodnie są świetne :D Ja już niestety skończyłam ferie...

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. z sesji na sesje widac u ciebie postęp! stylizacja jest mega, wszystko dopracowane i bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    powodzenia na testach oraz spóźnione 100 lat!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w nauce! Oby egzamin był łatwy :)
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to połączyłaś! Zakochałam się w tych butach!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  22. kabaretki by do tego idealnie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz mega ciekawe stylizacje i ładną urodę, świetna estetyka bloga !
    Zapraszamy też do nas, mamy nadzieje że zostawisz coś po sobie :)
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja:D
    Bardzo ładne wyglądasz:D
    Spodnie mega:D

    Odwdzięczam się za każdą osberwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycam się Twoimi włosami, są piękne i takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zestaw :) Boyfriendy i futerko są świetne!
    Kliknęłam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna stylizacja ale buty zdecydowanie najlepsze :D

    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/


    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja, świetne spodnie :)

    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dopiero teraz skończyłam ferie :) Bardzo ładne zdjęcia! Nie było Ci zimno?
    Buziaki, Zuzanna Kraczka Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba na nowo zakochałam się w bordowych odcieniach ♥
    Ta stylizacja to cudo!

    Z chęcią dodaję do obserwowanych!
    Zapraszam też do siebie- www.fattiechips.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz! :)

      Usuń
  32. jaka słodziutka!

    OdpowiedzUsuń