06.02.2017

MAKEUP || INSPIRATIONS


Eyeshadow palette: CLICK
 

Jeśli chodzi o paletkę, którą pokazałam Wam wyżej - zamówiłam ją z myślą "eksperymentowania" i z wielkim zdziwieniem mogę powiedzieć, że pigmentacja jest naprawdę świetna. Kolory też dobrane idealnie pod różne okazje (wieczorowe, dzienne), dlatego myślę, że nada się do wielu makijaży.

Myślę, że inspiracje dotyczące makijażu są trafne dla każdej kobiety. Sama jeśli mam tylko ochotę przeglądam różne strony internetowe związane z makeup'em. Wiele dziewczyn teraz zaczyna swoje "przygody" z makijażem, dlatego pomyślałam, że kilka inspiracji, które dla Was przygotowałam będą strzałą w dziesiątkę na tę porę.
Dajcie znać co o tym myślicie ☺

SNAPCHAT: rikaablog

16 komentarzy:

  1. Super inspiracje, a co to paletki, to faktycznie wygląda na bardzo uniwersalną :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne inspiracje :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja ♥ cud i miód! świetne inspiracje!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspiracje <3
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym umieć malować się tak, jak na tych zdjęciach dziewczyny to zrobiły!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przepiękne inspiracje! Uwielbiam przeglądać zdjęcia z takimi makijażami!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. chcialabym miec taki pigment w cieniach, zeby sie mocno i dlugo trzymaly, ale niestety no :c
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać zdjęcia z takimi pięknymi makijażami!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chciałabym tak pięknie malować swoje oko, jak na razie ćwiczę, ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę. Ale przydałoby się też kilka nowych palet

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Inspiracje są naprawdę mega. uwielbiam takie nudy oraz ten ostatni trend złotego eyelinera, ktróry nadaje zjawiskowy efekt. Jednak nie da się ukryć że do tego typu makijaży to doprawdy mi daleko.
    Paletka wygląda na dość porządną i jestem mega ciekawa jej pigmentacji...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracje :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym nauczyc się tak pięknie malować, ale zanim to jeszcze trochę czasu musi minąć
    Przez bloga poznałam co to w ogóle jest makijaż

    pozdrowionka, inspirujący post!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń