18.02.2017

FLOWER SHOES


Rozmyślanie, nagły przypływ energii - znacie to? Ja mogę śmiało powiedzieć, że odkąd tutaj dodaję dla Was stylizacje i piszę, to coraz częściej miewam takie sytuacje. Jestem zadowolona z tego co tu robię. Z jednego postu na kolejny zaczynam być bardziej zmobilizowana, by robić to co kocham dalej i dalej - nie przestając. Jeśli chcielibyście wiedzieć kiedy się poddam - nie mam pojęcia, teraz przeczuwam, że chyba nigdy, ale nikt nie wie co przyniosą nam kolejne dni. Wiem jednak, że nie zaprzestanę spełniać własnych marzeń, idąc i robiąc to, co najlepiej mi wychodzi. To niesamowite uczucie odkryć swoją prawdziwą pasję. Parę lat temu nie przypuszczałabym, że będę tu i teraz, obrabiając kolejne zdjęcia i publikując nowe wpisy. Myślę, że jestem ambitna, dążę do własnego spełnienia małymi kroczkami, ale dalej pnąc się ku górze. Człowiek dzięki odkryciu swojego talentu, pasji, staje się zupełnie inny, z czasem doroślejszy, inaczej patrzący na świat.
Dlaczego więc tak dużo osób nie chce, nie poszukuje wskazówek, by doznać takowego uczucia?


Coat: CLICK || Blouse: CLICK || Tank top: CLICK || Pants: CLICK || Shoes: Reserved 

SNAPCHAT: rikaablog

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)! Wszystko do siebie idealnie pasuje.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe buty, chociaż sama bym się o nie nie pokusiła
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaniedbłam bloga iw łaśnie czułam, że czegoś mi brakuje, znalezienie pasji to wielkie szczęście, a najlepiej kiedy ma sie ich kilka. Cudny płaszczyk :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie przypuszczałabym, że przestanę blogować. Uwielbiałam to robić. Wyszło tak, że jednak przestałam. Teraz po dłuższym czasie wróciłam. Z ogromną motywacją, szczerą pasją i chęcią.
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jest cudowna <3 i te botki, zestaw idealny !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jesteś prześliczna! Trzymaj tak dalej, nie trać tej motywacji i "przypływów weny" :) Super zdjęcia :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny płaszcz! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe buty ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja! masz śliczne włosy <3
    ciekawie się prezentują te buty :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty!
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne buty! Od razu dodają tego czegoś do stylizacji :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna bluzeczka! <3


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja! zapraszam do mnie http://patrycjarzebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym płaszczyku 😍

    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna bluzeczka i oryginalne buty www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń