09.01.2017

WINTER OOTD'S || INSPIRATIONS


Pierwszy inspiracyjny post w tym roku. Zimowe stylizacje potrafią sprawiać dla nas wiele trudności, aby były takie, które zwracają uwagę innych. Myślę, że każdy chce, by one były wygodne i przede wszystkim, jak na tę porę - ciepłe. Jeśli dobrze dobierzemy każdy element do stylizacji, to właśnie te wcześniej wspomniane przeze mnie przymiotniki, z pewnością zostaną zachowane. Jeżeli poszukiwaliście różnych, zimowych inspiracji - to właśnie Wam to ułatwiłam i przygotowałam garstkę najciekawszych zdjęć. 
A na co Wy stawiacie przede wszystkim w zimowych outfitach?

 
Po więcej zapraszam tutaj: LOOKBOOK(klik)
 Jeśli macie jakiekolwiek pytanie, to właśnie teraz macie okazję, by zadać je na ASK'u(klik)

19 komentarzy:

  1. Cudowne inspiracje! Ja stawiam przede wszystkim na szalik i ciepły płaszczyk :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś świetne inspiracje :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne inspiracje, lubię oglądać tego typu fotki

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspracje;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie inspiracje! Idealnie połączone ze sobą kawałki!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zimowe inspiracje!
    Dużo płaszczy i swetrów czyli tak jak lubie najbardziej :)
    http://verqsq.blogspot.com/2017/01/feminism-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleee cudowne płaszczyki i swetry aww ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zimą zazwyczaj wyglądam jak bałwan, w różnych kolorach, bo zawsze jest mi zimno i stawiam na wygodę, ale nie gardzę pięknymi swetrami i grubymi płaszczami oraz szalikami :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne inspiracje! <3
    Ja uwielbiam swetry, szczególnie takie dużo za duże :D

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, dziękuje ☺️😘

      Usuń
  13. piękne inspiracje, idealnie komponują się w wyglądem bloga :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń