21.01.2017

SURPRISE



Życie plącze nam wiele figli. Mam tu na myśli trochę tych przykrych, przygnębiających, ale i również tych radosnych, dających nam wiele do myślenia wydarzeń. Będąc kilka dni w mieście, które zawsze mnie zaskakiwało, nie zabrakło znowu dawki radości, pełnego uśmiechu, ale i lekkiego zestresowania. Warszawa, która wiem, że przez Was wszystkich jest z pewnością znana - jeśli nie ze wspomnień związanych z pobytem tam, to z opowieści innych, czy jakichś news'ów, które zdarzają się tam na co dzień, pozwoliła mi na kilka dni pozostawić za sobą swoją monotonność i nudę. Miałam okazję udzielić zaskakująco szybkiego i niespodziewanego przeze mnie wywiadu o modzie oraz zostałam "wyszukana" spośród wielu ludzi przez fotografa, który chciał zrobić zdjęcia mojej stylizacji. Choć outfit nie był szczególnie oryginalny (ubrałam się, by było mi po prostu wygodnie - jak to robię zazwyczaj w ciągu dnia) to zgodziłam się. Efekty szybkiej sesji możecie zobaczyć na fanpage'u galerii "Złote Tarasy"- klik
Jeśli chodzi o moje ferie - mijają one stanowczo za szybko. Tydzień kończy się w mgnieniu oka, a ja w nim stawiałam przede wszystkim na odpoczynek. Chcę, by te nadchodzące ostatnie dni ,,wolności" były dla mnie bardziej produktywne, dlatego jeśli obiecam tutaj, że takie będą, to będzie mi głupio nie dotrzymać słowa. Zrobię wszystko, by dotrzymać obietnicy. buziaki♥


Fur: Reserved || Blouse: Cropp || Pants: CLICK || Shoes: Deez24.pl

SNAPCHAT: rikaablog

25 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczynam ferie, pewnie szybko minął. Niestety nie mam czasu na odpoczynek, nauka czeka. Świetne zdjęcia♥

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz baardzo mi się podoba x
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Podoba mi sie stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękne futerko.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja - podobnie jak ta na zdjęciach ze Złotych Tarasów :). Masz bardzo fotogeniczną twarz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niestety nie wiem gdzie zrobiłam błąd, że te ferie zleciały mi tak szybko :/
    Super stylizacja i masz świetną figurę :)
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wyglądasz! Udanych ferii!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś fotogeniczna! Uwielbiam to futerko <3 a stylizacja z Wawy jest fajna, lubię takie casualowe outfity ;)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ☺️😘

      Usuń
  9. Cudowne zdjęcia! Futerko jest genialne :) Mi ferie zaczną się 30.01 i już nie mogę się ich doczekać, mimo że wiem, że i tak będą wypełnione nauką, bo matura się zbliża.

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge zniesc, ze zostal jeszcze tydzien ferii.
    Bardzo ladne zdjecia!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się cieszę, że ferie się kończą, wrócę do mojej ukochanej produktywności, nie wiem czemu, ale nie lubię odpoczywać. Tak więc ten tydzień spędzam na torbie sportowej, z kolcami, ubraniami do koleżanki, topami, legginsami na trening i numerkiem startowym!
    Miłej, udanej końcówki ferii. Pozdrawiam serdecznie, Andżelika.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś bardzo fotogeniczna , świetnie się prezentujesz :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjawiskowo wyglądasz :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super, mam podobne futero ale w kolorze brudnego różu, niedlugo będzie u mnie na blogu stylizacja, jak masz ocotę to wpadnij :*
    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą! A zdjęcia przepiękne!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym jeszcze dłużej odpocząć. Świetne jest to futerko! ♥

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam w tej chwili ferie. Fajne zdjęcia! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Każde wydarzenie w życiu musi mieć dla nas jakiś sens, skoro nam się przytrafiło ;)
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń