15.01.2017

JEANS JACKET



Pada śnieg, zima za oknami, czyli przyszedł czas na wyczekiwanie upragnionych ferii, które właśnie rozpoczynam. Odliczałam do nich już naprawdę długo, ale nie spodziewałam się, że aż tak szybko mogą nadejść. Zazwyczaj nie miałam planów na te dwa tygodnie wolnego, wszystko wychodziło spontanicznie. W tym roku postanowiłam to nieco zmienić, dlatego już dzisiaj pakuję swoje rzeczy, aby rozpocząć swoją kilkudniową przygodę, haha. Chciałabym zrobić dla Was krótką, zdjęciową relacje z tego, dlatego jeśli Wy także jesteście zainteresowani takim postem, to dajcie znać koniecznie w komentarzach, a postaram się zdobyć jak największą ilość fotograficznych wspomnień. Moja aktywność na snapchacie blogowym przez ostatni czas ucichła, dlatego również tam postaram się być teraz bardziej aktywna. Więc jeśli chcecie być na bieżąco, 
to zapraszam do dodania mnie tam. Snapchat - rikaablog
Jeśli również bylibyście ciekawi czegoś lub mielibyście jakieś pytania to zostawcie je na Asku(klik)@OnlyDomi  na którym odpowiem bądź, gdy będzie więcej pytań - zrobię szybkie Q&A na snapchacie podanym wyżej.
Dzisiejsza stylizacja nie jest idealna na tę porę, lecz zdjęcia zostały zrobione wcześniej, choć myślę, że podobnie jak i mi, Wam również przypadną do gustu. Jeansowa kurtka, która jest dla mnie naprawdę wielkim plusem, aby wyróżniła choć trochę stylizację, będzie na pewno moim ulubieńcem na wiosenną pogodę. Okulary, które widzicie, mogą podobnie jak i kurtka nadać outfitowi oryginalności, by przełamać te zwyczajne, klasyczne połączenie.
Jeżeli podobnie jak ja zaczynacie ferie, to życzę miłego wypoczynku i wielu ciekawych przygód! xoxo


Jacket: CLICK || Blouse: Bershka || Glasses: CLICK || Pants: No name || Shoes: Deezee.pl

25 komentarzy:

  1. piękna dziewczyna z Ciebie:) nadajesz się idealnie na modelkę:) te pozy te uśmiechy te miny:) wow:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to mega miłe!♥

      Usuń
  2. Stylizacja mi się bardzo podoba! ♥ Kurteczka jest śliczna! :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz, zwłaszcza kurtka przypadła mi do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się twoje spodnie, lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy -15 stopniach zdecydowanie nie da się tak ubrać, a naprawdę wielka szkoda. Ja też zaczęłam ferie i zaczęłam je zawodami w bieganiu, na koniec ferii też je mam, więc cel - poprawić czas, wygrać MW! :)
    Udanych ferii i przygody! Serdecznie pozdrawiam, Andżelika.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę, abyś ten cel jak najlepiej zrealizowała 😊 Rownież pozdrawiam 😘

      Usuń
  6. bardzo podoba mi się Twoja propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Te okulary to mały detal, ale jest jak wisienka na torcie i dopełnia całą stylizację, super :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spodnie, szkoda że no name :<


    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no niestety nie kupowane w sklepie typu bershka, choć myśle, że powinno ci sie udać znaleźć tam inne, podobne zamienniki tych spodni 😉

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz! :)
    Spodnie i kurtka - ekstraaa!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurteczka jest obłędna! Świetne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNA stylizacja. Najbardziej podoba mi się kurteczka.
    Obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej kurtce i spodniach! świetnie to razem wygląda!

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzajemnie miłego wypoczynku <3 bardzo ładna stylizacja ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta kurtka. Idealne połączenie dżinsu z puszkiem. Skradła moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ferie juz mam teraz, ale niestety nigdzie nie wyjeżdżam. Prześliczna kurteczka, cudowne okulary. :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne połączenie kurtki z tymi spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka prezentuje się super!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. AAA! wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń