04.01.2017

FIRST IN 2017


Mam nadzieję, że Wasz sylwester był bardzo udany i, że spędziliście go w miłym gronie bliskich dla Was osób. Najbardziej drażniącym dla mnie momentem w 2016 roku był brak zorganizowania się i tym samym brak postawienia sobie jakiejś motywacji, by się ruszyć i ulepszać swoje życie. Myślę, że tamten rok stał się moim przełamaniem do tego, aby częściej dla Was coś tutaj dodawać, jednak wiem, że i czasem też nie dawałam rady. Spisane cele na poprzedni rok wydawały się dla mnie mało osiągalne do zdobycia, a jednak połowa z nich została odhaczona z listy pozytywnym znaczkiem. 100 obserwatorów? - to ludzie, którzy docenili moją działalność tutaj - i tak, udało mi się takich "znaleźć", a nawet i trochę więcej. Dla mnie samej ta liczba nie była najważniejsza, gdyż żeby tu wejść i cokolwiek poczytać, obejrzeć zdjęcia, wcale nie trzeba klikać przycisku "zaobserwuj". Aczkolwiek jest to dla mnie jedna z motywacji, na którą patrząc mam ochotę z każdym kolejnym postem wystukać w klawiaturę "DZIĘKUJĘ". Nie chcę w ten sposób pokazać, że zależy mi tylko i wyłącznie na liczbach, które tutaj widnieją, ale chcę pokazać sobie, że tak naprawdę jest ktoś, kto czyta to wszystko co w tym momencie napisałam i wyczekuje już kolejnej notki. Statystyki? Nigdy nie przypuszczałam, iż tylu z Was odwiedzi moją stronę tyle razy. Wiem, że i w tym nowym 2017 roku będę lepiej się starała, by móc dodawać Wam tu coraz więcej i sama tym samym sposobem być zadowolona ze swojej pracy. Jeżeli coś co robisz sprawia Ci ogromną przyjemność - to dlaczego by nie angażować się w to na 100% ? Planuję zrobić tu coś przełomowego, kalendarz, który zakupiłam jakiś czas temu ma mi w tym pomóc i mam nadzieję, że i Wy będziecie ze mną. DZIĘKUJĘ.

Zdjęcia zrobione wraz z całkiem sprzyjającą mi pogodą, jak widać jeszcze wcześniej od tego jak znów pojawiło się sporo śniegu. Jak możecie wywnioskować z moich stylizacji - najbardziej odpowiadają mi takie minimalistyczne, klasyczne połączenia, jednak kto powiedział, że czasem nie lubię zaszaleć, haha. Myślę, że i takich oryginalnych stylizacji tutaj nie zabraknie.


Coat: CLICK || Blouse: House || Mom jeans: no name || Shoes: Deez24.pl

26 komentarzy:

  1. Piękny jest ten płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje posty i bloga! Szczęśliwego nowego roku :)
    Mój blog-klikk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest mi bardzo miło! :)

      Usuń
  3. Ładna stylizacja. Pozdrawiam, mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie miałam ten sam problem z organizacją w tym roku.. przez to można by rzec że cały rok 'przespałam'. Nie zrobiłam nic konkretnego, nie mówiąc o postanowieniach. Ale chyba teraz dostałam nauczkę, na własnej skórze. Dla mnie marnowanie czasu to jest coś strasznego, a ja to robiłam przez cały rok. Pora to zmienić! Tego równeiż Ci życzę, jeszcze więcej cudownych sesji! Czasami wpadam na Twojego bloga i z sesji na sesje coraz większy postęp widać, tyko tak trzymać:)

    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak długi i miły komentarz. Ja również życzę Ci, abyś znalazła czas na wszystko i przede wszystkim nie marnowała go 😊 Pozdrawiam

      Usuń
  5. Baardzo podoba mi sie twoja stylizacja!Ja zawsze robie wszystko na 1000%!
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Życzę ci,żebyś wytrwała w tegorocznych postanowieniach. 100% to 100%. Niech każdy wykorzysta ten rok, tak aby został nam w pamięci na długi, długi czas. :)
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 100 obserwatorów to ogromna liczba! :D Oby pod koniec 2017 roku było 1000 obserwatorów bo blog jest świetny! Neiech ten kalendarz Cię wspomoże w tym, hihi ^^ Buziaki kochana, masz piękne włosy!

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)♥

      Usuń
  8. Gratuluję sukcesów! Pięknie wyglądasz! Zestawienie genialne, ale najbardziej przypadł mi do gustu płaszcz - idealny! Życzę zrealizowania wszystkich celów w Nowym Roku ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwester był udany ! A stylizacja superowa <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja, super wyglądasz! ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz slicznie! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, ja też mam problem z organizacja :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety również mam okropny problem z organizacją, nigdy nie potrafię nic zaplanować i choć próbuję, zawsze wszystko wychodzi mi spontanicznie, nie mam na nic czasu i ciągle trudno mi się ze wszystkim wyrobić. Przez mój brak zorganizowania wiele czasu straciłam, a w tym roku nie udało mi się niestety wiele osiągnąć. Postanowiłam sobie, że w tym roku musi być inaczej, dlatego już spisałam sobie postanowienia do których staram się dążyć :) Gratuluję 100 obserwatorów! ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, aby twoje postanowienia zostały zrealizowane przez ciebie w stu procentach 😊 Dziękuje 😘

      Usuń
  16. Stylizacja jest naprawdę super i te zdjęcia mega *-*
    Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i życzę powodzenia w blogowaniu 😊

      Usuń
  17. W 100% w moim stylu, uwielbiam takie klimaty <3

    http://suchypionb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń