24.12.2016

BLUE |MERRY CHRISTMAS!



Hej wszystkim!♥ Wiedziałam, że nie mogę Was zostawić bez żadnej notki z ostatniego miesiąca tego roku - dlatego tu jestem. Taka krótka przerwa, a raczej mogłabym to nazwać brakiem motywacji, by zebrać się i pozostawić tu jakiś ślad po sobie, właśnie został przeze mnie zwalczony.
Rok 2016 był (podobnie jak poprzedni) bardzo ciekawą przygodą. Co rok każdy doświadcza nowych, pouczających momentów, które z każdym kolejnym krokiem dają nam wiele do myślenia. Cele na ten rok? Mogę powiedzieć, że to one dawały mi niewielkiego, ale już całkiem znaczącego kopa do działania. Niektóre z nich zostały przeze mnie osiągnięte i to jest dla mnie kolejną motywacją, by spisać nowe na ten rok, który już się zbliża. Myślę, że dla większości z nas takie cele, "wyzwania" na kolejny rok nie są na pokaz, lecz obietnicą, którą dokonujemy, spełniając ją. Mam nadzieję, że i dla Was ten rok był takim, jakim sami sobie wymarzyliście. 
Chciałam Wam też złożyć życzenia, gdyż to one są także dużą, znaczącą częścią tej notki. Życzę Wam wszystkim: przede wszystkim zdrowych (bo to najważniejsze), pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie tych najbliższych, wiele miłości, aby pogodny uśmiech zawsze widniał na Waszych twarzach, wymarzonych prezentów, spełnienia marzeń,  wszystkiego dobrego oraz udanej zabawy sylwestrowej! ☺


Jacket: Reserved || T-shirt: CLICK || Pants: New Yorker || Shoes: Renee.pl

25 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :*
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne botki:)
    pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten rok byl najgorszym rokiem w zyciu...
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba mozesz zaobserwowac ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! + powodzenia w dalszym blogowaniu, bo czytam cię od dawna i na prawdę kibicuję. Super buty♥

    Last dream by me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Spóźnione ale Wesołych Świąt! :*

    lusialuska.blogspot.com❄

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie pozujesz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Na życzenia już jest za poźno, ale mam nadzieję, że miło spędziłaś ten czas :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że Twoje święta były spokojne ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. również udanego sylwestra, Śliczne zdjęcia i stytlizacja :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana stylizacja :) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja absolutnie w moim guście, pozdrawiam! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, mega podoba mi się odcień
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie wygladasz! samych udanych chwil i usmiechu w 2017!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka bardzo przypadła mi do gustu :)
    szczęśliwego nowego roku! mam nadzieję że osiągniesz wszystkie swoje postanowienia w życiu, blogu

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! <3 Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam żadnych postanowień na ten rok ale miałam pewne przemyślenia i refleksje na temat roku 2016 i pare rzeczy chce poprawić :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się Twoje buty :) Cele mam, a właściwie ich zarysy, potrzebuję tylko chwili wolnego czasu, żeby je spisać, aby mieć nad nimi większą kontrolę :)

    Pozdrawiam, Ola ♥
    Przez duże A

    OdpowiedzUsuń