14.11.2016

SWEATER WEATHER



Hej wszystkim! ,,Zaszyłam się" w mojej codzienności, która staje się coraz bardziej monotonna. Nie mogłam znaleźć chwili, a raczej sensownych słów, by móc tu coś dla Was ,,naskrobać". Przyznam, że brakuje mi tutaj postów typowo z moimi przemyśleniami - lubię to robić, pisać, aby nakłaniać też Was do głębszego myślenia. Wczesne, codzienne wstawanie jest dla mnie męczarnią. Pogoda też nie dopisuje i zazwyczaj po szkole przez nią nie mam na nic siły. Dni pędzą jak oszalałe, a gdy nadchodzą upragnione weekendy to zdaje mi się, że tak naprawdę wcale ich nie było. A czy Wam nie brakuje czasu w ciągu dnia? Jeśli chcielibyście przeczytać tutaj o jakimś konkretnym temacie to dajcie znać, a na pewno postaram się o nim wspomnieć. Mam nadzieję, że w kolejnych postach już więcej sobie poczytacie ☺
xoxo♥


Sweater: Tally Weijl || Pants: No name || Shoes: Deezee.pl

25 komentarzy:

  1. Sweter to masz cudny no i włosy ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow, Twoje włosy przebiły chyba wszystko! Są cudne! Kolor i długość... co tu dużo mówić. Marzenie!
    Outfit kochany. Idealne kolory... a w tym swetrze się zakochałam. jest piękny :D


    https://lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te twoje świetne i naturalne sety ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetne spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super uśmiech ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy <3 nic więcej nie trzeba pisać *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweter. Uwielbiam takie wełniaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje posty naprawdę są świetne! Jestem z Tobą od samego początku i to Ty zachęciłaś mnie do tego, aby założyć bloga. Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek.☺
    Ten sweterek jest boski! Idealnie pasuje do reszty stroju.😃
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!😘W takim razie życzę sukcesów w blogowaniu 😊

      Usuń
  10. Mi tak strasznie szybko leca weekendy eh

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne zdjęcia i outfit!
    .
    .
    Co powiesz na obs/obs? (Daj znać u mnie na blogu)
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciach fajnie ukazana jest pusta przestrzeń :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny sweterek, ślicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny sweterek, pięknie się usmiechasz :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne zdjęcia!
    A ten sweter - mega!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też wczesne wstawanie mnie wykańcza, ale cóż zrobić. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też brakuję cały czas czasu.
    Najlepiej rób wszystko w piątek (przed weekendem), np. odrób lekcję itp wtedy weekend ci się wydłuży :) Jesteś śliczna!♥
    Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga! Masz bardzo ładny gust i tworzysz świetne stylizację! Te spodnie są naprawdę śliczne, może wiesz skąd są?
    Trzymaj się cieplutko, xoxo
    JBEKSIAK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Jeśli chodzi o odrabianie lekcji w piątek - tak właśnie robię, choć i tak zbytnio nie czuję różnicy co do wydłużonego weekendu :/ A spodnie kupiłam nad morzem w Mielnie w takim sklepiku, choć są to klasyczne mom jeansy, także myślę, że znajdziesz je w większości tych popularnych sklepów stacjonarnych (Bershka, Stradivarious, Reserved), Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Ja też ostatnio nie mam totalnie czasu, szkoła mnie przywaliła. Zdjęcia prześliczne, sweter piękny!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, ten sweter jest rewelacyjny! Ja też ostatnio niestety nie mam zbyt wiele czasu na przyjemności
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń