02.11.2016

KARMEL



Uwielbiam to uczucie, kiedy po dodaniu nowej notki czuję się, jakbym mogła przenosić góry. Myślę, że najbardziej satysfakcjonującym momentem dla tych, którzy mają swoją pasję jest dodawanie do niej kolejnych szczebelków, by piąć się ku górze. Zawsze, gdy chcę dla Was tutaj coś dodać - siadam i piszę. Czasem temat sam przychodzi, a czasem po prostu lubię napisać coś od tak, coś co dla mnie tak naprawdę także ma jakieś znaczenie, a nie widnieje na każdym napotkanym blogu. Mój "tydzień szkolny" zaczęłam od dzisiaj - środy. Szczerze mówiąc - gdyby nie testy i kartkówki, które na mnie tam czekają, byłoby wszystko super, haha. Ja natomiast nastawiam się na najlepsze i liczę kolejne dni do upragnionych świąt i ferii. Na poprawę nastroju, czy nawet w przygnębiających nas momentach, polecam zasięgnąć pouczeń i wiedzy z książek motywacyjnych. Ja sama uwielbiam takie czytać, gdyż najczęściej kończy się na tym, że dają mi sporego kopa do myślenia o czymś bardziej pożytecznym, niż zamartwianie się jakimikolwiek głupotami. Książka, którą zazwyczaj mam pod ręką to: ,,Żyj pełnią życia" Norman Vincent Peale. Jednak wiem, że nie poprzestanę na tej jednej i będę wyłapywać takich kolejne. Myślę, że jest ona naprawdę godna polecenia, dlatego zerknijcie sobie jak wygląda i kupujcie, by móc dostawać codziennej motywacji w każdym kolejnym nowym dniu.
Buziaki♥


Coat: Bershka || Blouse: CLICK || Pants: Stradivarious || Shoes: Deezee.pl

27 komentarzy:

  1. Cudowny look, wglądasz pięknie i świetną masz bluzeczkę z Zaful. :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki motywacyjne to dobry pomysł :). Super stylizacja i bardzo ładny makijaż.
    Pozdrawiam! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. biel i brąz idealne połączenie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowną masz figurę :) Piękne zdjęcia <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, chociaż na pewno nie na taką pogodę! ;p Cieszę się, że nie potrzebuję książek motywacyjnych, bo właściwie motywacji nigdy mi nie brakuje. Prędzej już czasu ;)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz do świąt to już zleci! Piękny ten płaszczyk i ogólnie cała stylizacja mi się podoba ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest świetna, do twarzy Ci w białym ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cuuudownie!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uwielbiam to uczucie kiedy dodaje nowy post na mojego bloga i nawet jesli ludzie komentuja "bo komentuja" to i tak czesto mnie to bardzo motywuje :D Lubie takie luzne pogadanki <3 Zycze ci powodzenia w szkole kochana!
    A plaszczyk cudowny bardzo pasuje ci taki kolor karmelowy <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszczyk, bardzo Ci w nim do twarzy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ujęłaś to uczucie gdy dodaje się nowy post :) Zdecydowanie się z nim zgadzam. A co do książek motywacyjnych, to nigdy żadnej nie czytałam, ale może warto byłoby po jakąś sięgnąć, bo ostatnio zbyt często mam takie 'gorsze dni'.
    Piękna stylizacja! Ten płaszczyk mnie urzekł. (oczywiście kliknęłam też w link do bluzeczki ;p)
    💦YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolorki, uwielbiam ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, bardzo ładne kolory :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. TA STYLIZACJA JEST TAK W MOIM STYLU! MEGA SIE NIA ZACHWYCAM OMG <3
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie tą pozycją, z chęcią sięgnę gdy tylko będę miała okazję :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak fajnie wyglądasz, śliczne buty! Moją motywacyjną książką jest ta Demi Lovato ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, chudzinko :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń