10.10.2016

RED DETAL




Przeglądając różne blogi, zazwyczaj mogłam sporo przeczytać co myślą inni bloggerzy o pogodzie za oknem. Ja sama teraz mogę napisać, iż nie należy ona do moich ulubionych, tym bardziej jeśli chodzi o warunki do wykonywania zdjęć. Jesień zawsze pozostawała dla mnie tą neutralną pogodą, kojarzącą się z nadchodzącymi, już nie tak odległymi świętami. Przychodząc ze szkoły, nie pozostaje nic innego, jak nauka na kolejny dzień oraz wstanie wcześnie rano. Wiele osób skarży się na tzw. 'depresję jesienną', czyli totalne 'nic mi się nie chce, nie mam sił'. Sama przyznam, iż mam problemy, jeśli chodzi o poranne wstawanie, dlatego motywacją dla mnie pozostają te dni wolne - do których teraz tak pilnie odliczam, haha. Mam nadzieję, że u Was jest choć odrobinę lepiej i jakoś dajecie radę, ponieważ chcąc - a raczej nie chcąc, musimy uporać się z tymi przygnębiającymi dniami.
Stylizacja z dzisiejszych zdjęć okazała się dla mnie nieplanowana. Chciałam zestawić ze sobą te rzeczy, gdyż myślę, iż nie są one tak często spotykane. Trochę luźne - dresopodobne(haha,co) spodnie postanowiłam zestawić w nieco elegantszej formie - w czym doskonale sprawdziły się buty na obcasie. Do tego wszystkiego kolor, a raczej detale w kolorze czerwonym, które przykuwają uwagę i mamy prostą, a zarazem elegancką propozycję outfitu. Co myślicie o takiej formie stylizacji ?
Buziaki, do następnej notki♥


T-shirt: Stradivarious || Pants: Cropp || Shoes: Deezee.pl


Snapchat: rikaablog - zapraszam do dodania.

26 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!:) Zapraszam do mnie http://patrycjaa-blogg.blogspot.com/2016/10/hej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetna stylizacja, jak i zdjęcia! :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja natomiast uwielbiam taką pogodę jaka jest teraz za oknem, jesień to jedna z moich ulubionych pór roku, zaraz po zimie. Stylizacja mi sie bardzo podoba, ale patrząc na aktualne temperatury to bym chyba w niej zamarzła. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, liczę że odpowiesz na zadane pytania :3 mój blog (post z nominacją)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A jeśli chodzi o nominację to na te pytania nie odpowiem na blogu, gdyż nie mam w planach dodawać postów o takiej tematyce, ale mogę na nie odpowiedzieć na np. snapie - jeśli chcesz daj znać ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie Ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy motyw bandamki na szyi :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że nie przepadam za czerwonymi ubraniami, to muszę przyznać, że ta stylizacja wygląda naprawdę świetnie! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kolor czerwony w stylizacjach!
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ta pogodę co jest za oknem :3. Śliczne buty!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś zmienić spodnie,ale mimo tego stylizacja do Ciebie pasuje <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/10/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! I ta czerwień. Przywraca chęci do zycia! Cudowne buty.
    Co do pogody, trudno mi się nie zgodzić. Za oknem tragedia. Wieje, pada.... dramat. A biorąc pod uwagę jeszcze te okropne korki, wstawanie na 8 i spędzanie na uczelni 10 godzin... rzeczywiście żyć się odechciewa.

    Podziwiam zdjęcia. Podejrzewam że w czasie sesji nie było Ci zbyt ciepło :D U mnie skończyłoby się to pewnie kolejnym przeziębieniem. Pozdrawiam!
    https://lilutuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak szczegółową opinię ;) Przyznam, że wtedy nie było aż tak ciepło, choć na pewno lepiej niż jest teraz :D
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń