16.10.2016

ORGANISED


Wczorajszy dzień mogę zaliczyć do tych bardziej produktywnych. Przyznam, że niełatwo zrobić kilka sesji przy takiej pogodzie, przebierając się w aucie haha. Jestem osobą, która nie lubi sobie robić zaległości, dlatego cieszę się, że będę mogła dla Was tutaj na bieżąco coś dodawać. Wiele blogów powstających tylko dla współprac miewa długotrwałe przerwy w 'blogowaniu'. Powinnam była napisać, iż nie tylko takie blogi mają te sporo czasowe odstępy pomiędzy postami, gdyż zdarzają się i takie sytuacje, w których dana bloggerka/blogger chciałaby/chciałby sobie w pewien sposób odpocząć. Zgadzam się w połowie z takim decyzjami, gdyż po nabraniu na nowo dawki sił, stajemy się zazwyczaj silniejsi i w pewien sposób być może lepsi. Jeśli chodzi o tą pozostałą część mojej decyzji, to jest ona następująca - jeżeli decydujemy się na coś, chcemy w czymś się spełniać i mamy grono, które wyczekuje naszej każdej kolejnej notki, to złym podejściem będzie taka długotrwała przerwa. Jestem zdania, że jeśli chcemy już coś robić, angażować się w to - to róbmy to w stu procentach.
W czasie jesienno-zimowym pogoda nie współpracuje z nami (chodzi mi o bloggerów). Niełatwo wtedy stać w cienkim sweterku czy bluzce na dworze. Sesje w domu? Zaliczane są do tych nudnych i zrobionych na tzw. 'odwal się'. Dlatego zanim wydacie jakąś opinię dotyczącą zdjęć zrobionych w taką pogodę, jaka jest za oknem to zastanówcie się czy Wy byście wytrwali. Życzcie swoim faworytom blogowym powodzenia w kolejnych sesjach towarzyszących z tą pogodą, haha! ☺

W tej stylizacji znów mam styczność z kolorem białym. Myślę, że jest to od pewnego czasu mój ulubieniec, który będzie się zapewne powtarzał jeszcze w niejednej stylizacji jaką tutaj Wam pokażę. Białe buty ze sklepu(klik) z którego bardzo często kupuję i nigdy się nie zawiodłam, są moimi wybrańcami na tę porę. Spodnie z dziurami - kolejne do mojej niewielkiej kolekcji, które również przypadły mi do gustu, świetnie współgrają rolę w outficie z tym wyjątkowym naszyjnikiem. Postanowiłam również nieco przełamać tą 'zwyczajność' czarnymi rajstopami z niewielkimi dziurkami. Jak Wam się podoba? Wszystko to oczywiście macie podlinkowane na samym dole. Miłego tygodnia, xoxo.



Necklace: CLICK || Blouse: CLICK || Pants: CLICK || Shoes: Deezee.pl

LOOKBOOK(klik)

25 komentarzy:

  1. Wow, świetna stylizacja, bardzo podobają mi się te buty ;)
    Ja jestem zdania, że każdemu należy się chwila przerwy, zarówno tym mniej jak i bardziej popularnym blogerom, bo wbrew pozorom blogowanie nie jest proste i szybkie, a zajmuje dużo czasu, dlatego warto czasem od tego odpocząć ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem jedną z tych blogerek modowych i nie chodzę raczej na sesję, ale wyobrażam sobie jak musi być zimno, ja zamarzam wychodząc rano do szkoły a jestem ubrana na cebulkę. Jesteś śliczna, a stylizacja jest cudowna :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten look <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie ;) spodnie z przetarciami mega ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, ja w tym czasie po prostu nienawidzę wychodzić na dwór ;x Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Wspaniale zaprezentowałaś stylizację! Bardzo podoba mi się Twój blog, miło się czyta, jeszcze fajnej ogląda zdjęcia, a to wszystko oprawione mega estetycznym wyglądem bloga :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za tak przemiłą opinie kochana ❤️

      Usuń
  9. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz :))
    Zapraszam do mnie!
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie mega sztos, super w nich wygladasz <3
    a sciana marzenie na tlo do zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Te spodnie są super :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! Świetne buty :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie jestem zakochana w tych spodniach!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł z tymi rajstopami :D Masz śliczne włosy!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo! swietnie to wyglada, obserwuje i czekam na wiecej :)


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń