14.09.2016

INSPIRATION STYLE ||#2



Hej wszystkim ♥ Ostatnio dodane przeze mnie inspiracje miały naprawdę dobry odzew. Z tej też okazji postanowiłam dodać kolejny post tego rodzaju. Stylizacje klasyczne, często spotykane, choć myślę, że naprawdę godne uwagi. Każdy lubi czuć się komfortowo, w tym, w czym chce wyjść na miasto, ze znajomymi bądź też w tym czasie - do szkoły, dlatego czasem nie potrzeba zbyt wiele namysłu, by dobrze wyglądać, a przy okazji choć trochę się wyróżnić. Mam nadzieję, że te zdjęcia podsuną Wam pomysł, by wybrać jakiś outfit.
Buziaki ♥


Więcej na: LOOKBOOK (klik)

 snapchat blogowy: rikaablog

16 komentarzy:

  1. uwielbiam takie stonowane kolory, super inspiracje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubię się ubierać właśnie w takim "klasycznym" stylu, dlatego 99% mojej garderoby to kolory szare, białe, czarne i jeans haha.
    Bardzo przydatne inspiracje, można sobie zapisać zdjęcia, a potem komponować własne outfity na bazie tych inspiracji ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i dziękuję za opinię.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Świetne stylizacje <3 Szczególnie wszystkie spodnie z dziurami <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! :)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje, całkowicie w moim stylu ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam inspiracje w szczególności te związane z wakacjami!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super inspiracje :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje! Pomogą mi dobierać elementy do mojego outfitu :)
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!
    http://afterwordsbylife.blogspot.com/2016/09/collaboration-with-zaful.html
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio tak bardzo podobają mi się te bluzy z adidas! Mam nadzieję że uda mi się taką znaleźć. Świetne inspiracje!

    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  12. Hejka mam pytanie w jakim programie łączysz zdjęcia ? świetny post Pozdrawiam
    http://marylooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń