26.09.2016

DECORATIVE STRAPS


Hej wszystkim ♥ Powiem Wam, że jeśli by nie chodziło o szkołę, jestem do tego stopnia zmotywowana, iż byłabym w stanie dodawać tutaj coś dla Was nawet kilka razy w tygodniu. Kiedy spojrzałam na statystyki oraz liczbę komentujących ostatni wpis, od razu stwierdziłam, że muszę tutaj coś, jak najszybciej znów dla Was dodać (pomijając to, że kocham to robić). Życie jest piękne. Na początku mojej przygody z blogiem pisałam coś podobnego. Czasem lubię od tak, po prostu usiąść i przeczytać ten(klik) wpis. Wracając do mojego poprzedniego 'stylu' pisania i tego, jaka byłam, gdyż teraz wiem, że staję się inna - każdy z nas z czasem staje się inny na swój sposób. Może zdjęcia wtedy nie były takie dobre, może nie wszystko było dopracowane, ale z biegiem czasu, aż do teraz, dalej 'się ulepszam'. Gdy robimy coś z przyjemności, nie dla dóbr, które nas otaczają, wszystko do nas powraca. Widzą to Twoi obserwatorzy, komentujący. Kochają to co robisz, jeśli sądzą, że wkładasz w to także swoje serce. Jakieś około półtora roku temu, jeszcze nie wiedziałam co oznacza mieć 'prawdziwą pasję', w którą wkłada się sporo pracy i wysiłku, by była doceniona w pełni przez samą siebie, jak i otoczenie. Na szczęście los tak chciał i przedstawił mi szansę - szansę na poznanie tutaj Was i pokazanie, że życie wcale nie musi być takie monotonne i nudne, jak nam się wydaje. 

Jeśli chodzi o stylizacje, to znów macie okazję zobaczyć w moim outficie tą świetną, długą spódnicę oraz szczególną bluzkę, do której dodałam niewielki detal - ozdobne ramiączka, to hit tego sezonu, który także i mi przypadł do gustu. Jak podoba Wam się stylizacja ? 

 

Straps: Promees.pl || Blouse: Tally Weijl || Long skirt: Stylewe.com || Shoes: Deezee.pl


Snapchat: rikaablog  - zapraszam, jeśli chcecie usłyszeć i widzieć mnie częściej.

Dziękuję za każdy komentarz pod tym i ostatnim wpisem! ♥

23 komentarze:

  1. Cudowny look <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw, podoba mi się spódnica, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. :) Top przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ciągu kilku miesięcy się ogromnie zmieniłam i widzę, że na lepsze, i każde zmiany, nawet te złe, są tak naprawdę dobre, bo przecież nikt chyba nie lubi monotoniczności. Cieszę się, że znalazłaś swoją pasję, a przede wszystkim, że masz kogoś kto cię w niej wspiera :3 Stylizacja cudna, jednak na aktualną pogodę to chyba bym już nie ryzykowała i postawiła na coś zdecydowanie cieplejszego. Pozdrawiam :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica gdyby była troszkę dłusza byłaby genialna, ale to nie zmiania faktu iż bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja, według mnie każdy z wiekiem zmienia trochę styl pisania - w końcu cały czas dorastamy, ewoluujemy, zamieniają się czasy i poglądy. Najważniejsze to pisać to co Tobie wydaje się ok i pisać wszystko zgodnie z prawdą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow cudowne zdjecia i ten wiatr we wlosach <3
    wygladasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Piękne buty od razu mi się spodobały.

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się z Tobą, że jeżeli robimy coś z przyjemności, a nie tylko dla zysków to staje się to przyjemnością i chętnie to robimy. :)
    Cudowne zdjęcia i stylizacja :3

    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej spódnicy! Jest mega <3

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wszystko dobrane! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz oblednie! Do tego dluuugie wlosy, super! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziewczęca i delikatna stylizacja :)
    Trafiłaś w mój styl!

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń