11.08.2016

WARSAW ||07.08.16


Hej kochani! Jeśli obserwujecie mojego blogowego snapchata (rikaablog) to mogliście zauważyć, że ostatnią niedzielę spędziłam z rodziną w Warszawie. 
Uwielbiam podróżować - nawet jeśli chodzi o te jednodniowe, krótkie wyjazdy. Lubię gdy coś dzieje się w moim życiu i dzięki temu mogę to upamiętnić na zdjęciach, które właśnie dzisiaj dla Was, jak i dla siebie chce tutaj opublikować. Myślę, że każdy z nas był choć raz w naszej stolicy, a jeśli nie to właśnie teraz, w tym poście możecie zobaczyć niewielką część tego wspaniałego miasta. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten wpis, choć jest odmienny od innych. Najbardziej lubię dla Was publikować posty typu fashion, gdyż właśnie wtedy mogę powiedzieć, iż robię to co kocham, lecz jeśli chodzi o sposób w którym mogłabym najlepiej zapamiętać dany dzień, który zaliczam do tych najbardziej udanych to zdecydowanie najlepszą opcją będzie post tego typu. Myślę, że dużo takich tutaj nie będzie, choć od czasu do czasu warto ukazać na zdjęciach wspaniałe momenty z naszych przygód w życiu. 
W odniesieniu do kolejnego tematu: z szerokim uśmiechem na twarzy mogę Wam oznajmić, że wyjeżdżam na wakacje - upragnione wakacje przez cały rok szkolny. Aktualnie się pakuję, gdyż jadę na kilkanaście dni, choć przyznam, że szkoda mi zostawiać Was bez żadnego wpisu przez mój pobyt nad morzem. Pocieszam się faktem, iż są inne social media na których na pewno będę wtedy tam aktywniejsza niż tu, a jeśli będę mogła to dodam coś i tu, lecz laptopa nie biorę, dlatego zobaczymy czy to się uda. Mam nadzieję, że wytrwacie i poczekacie na mój powrót, aczkolwiek nie musicie się obawiać, gdyż po powrocie zaleję Was falą postów, ponieważ mam w planach kilka, nawet kilkanaście sesji i sporo nowości (choć nie wolno nic obiecywać☺). Wszystkiego na bieżąco dowiecie się na asku, snapie, fanpage'u oraz na pewno też tutaj. Życzę sobie jak i Wam by te pozostałe dni wakacji dały nam wiele przygód i chwil, których nie zapomnimy i będziemy wspominać do końca życia, miłej zabawy kochani. Wykorzystajcie ten czas jak najlepiej! 
xoxo♥
Moje pozostałe social media na których będę częściej podczas wyjazdu:
Snapchat: rikaablog - dodawajcie, bo mam w planach wiele dla Was pokazywać oraz nagrywać!
Ask: @OnlyDomi /klik/ - tu lub na snapie odpowiem na zadane przez Was do mnie pytania
Fanpage: @dominikahajdukblog /klik/
Instagram: @onlydomixo /klik/ - myślę, że tam pojawi się sporo zdjęć ☺

28 komentarzy:

  1. Zdjęcia, aż zapierają dech w piersiach. Kiedyś chciałabym zwiedzić stolicę i móc znależć się na Twoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Warszawę, to miasto zawsze tętniące życiem :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. warszawa jest piękna <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa jest cudowna :) U mnie też post z Warszawy, ale wspomnienia z tamtego roku. Muszę się tam wybrać ponownie :)

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Ja jeszcze w tym roku planuję odwiedzić Warszawę
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham podróżować , jeszcze nie miałam okazji być w cudownej Warszawie , ale mam nadzieję ,że niedługo będę miała okazję <3 !

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam podróżować i tak samo jak ty lubie gdy coś się dzieję w moim życiu. Ja troszke wcześniej byłam w Warszawie :) Świetne zdjęcia :) Nie mogę oderwać wzroku od twojej stylizacji :)
    Świetny blog :) Obserwuje ;)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, ja nigdy nie byłam w Warszawie, ale mam plan, żeby pojechać tam na następne wakacje, mam nadzieję, że się uda.
    Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warszawa super miasto, ale nie chciałabym tam mieszkac :) zdjecia ładne :)
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2016/08/if-i-were-sorry-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze to w Warszawie, byłam tylko na lotnisku :D Ładne zdjęcia


    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo uwielbiam Warszawę, mimo tego, że tam nie mieszkam, ale bardzo często ją odwiedzam. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja stylizacja, jestem tu po raz pierwszy i postaram się wpadać tu częściej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nigdy nie byłam w W-wie.. Super wyglądasz! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałam jechać w te wakacje do Warszawy, ale nie wypaliło, może jakoś jesienią się uda :)
    Śliczne zdjęcia!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Z każda wizyta Warszawa mi się coraz bardziej podoba, jednak Kraków nadal jest moim ulubionym polskim miastem :3 miłego pobytu nad morzem! moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też za niedługo wybieram się z wizytą, do stolicy! Twoja fotorelacja wzbudziła u mnie jeszcze większą ekscytację :P Miłego wypoczynku nad morzem! W wolnej chwili zapraszam na mojego świeżo założonego bloga!
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się to co masz na sobie, z drugiej strony Warszawa to cudowne miasto i uwielbiam je odwiedzać :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W Warszawie bylam raz i srednio mi sie podobalo-budynki piekne ale zbyt duzo ludzi:/ Zdjecia wyszly ci przepieknie!!

    obserwuje typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przez to, że jest tłoczno i dużo ludzi lubię tez Warszawę. Dziękuje ❤️

      Usuń
  18. Super stylizacja, też mam tą torebkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjecia ❤ aż zapierają dech w piersiach, szczególnie podoba mi się to Pałacu Kultury i Nauki, jest takie sliczne *0*

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia, miło popatrzeć na tak bardzo pozytywne i efektowne ujęcia <3

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłą opinię! ♥

      Usuń