21.08.2016

THE LAST RAYS OF HOLIDAYS


 Hej kochani! Tak naprawdę nie chciałam Was tutaj zostawiać bez żadnego wpisu do czasu aż wrócę z wakacji, dlatego pojawia się kolejny post, lecz tym razem typowo ze stylizacją, która moim zdaniem przyciąga sporą uwagę, przez eleganckie spodnie z rozcięciami, typu culottes. Jeśli byliście gdzieś na wakacjach to pewnie wiecie, iż ciężko jest sobie zorganizować czas tak, aby móc podzielić się z kimś relacjami, które sie przeżywa podczas pobytu gdzieś dalej od domu. Tym bardziej, jeśli nie siedzimy w swoim wynajętym pokoju, lecz dzień w dzień zwiedzamy nowe zakątki oraz czerpiemy z tego pobytu dużo fajnych chwil spędzonych razem. Moje wakacje zbliżają się ku końcowi, nie mogę uwierzyć, że aż tak szybko to zleciało. Pamiętam jak niedawno, a tak naprawdę kilkanaście dni temu pakowałam się na ten wyjazd, lecz on już prawie dobiega końca. To miejsce, do którego wracam co wakacje myśle, że nigdy mi się nie znudzi oraz zawsze pozostanie w mojej pamięci.
Buziaki ❤️


Blouse: Mohito || Pants: New Yorker || Shoes: Altero

23 komentarze:

  1. Ale masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, śliczna stylizacja, naprawdę przyciąga uwagę, te spodnie z rozcięciem są mega, do tego cudowne zdjęcia :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica mega efektowna ;) pasuje ci!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnico-spodnie są genialne :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne zdjęcia! <3 pozdrawiam! :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania i na mój nowy film na yt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Rownież pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Świetna stylizacja! Ślicznie wyglądasz :*

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne spodnie, prześliczne wręcz, chętnie zakupię takie, bo wyglądają bardzo elegancko. Ciekawy zestaw, bardzo ładny i kobiecy.
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, takich spodni to jeszcze nie widziałam :D!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, świetne te spodnie! Na początku myślałam, że to spódnica. :D

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja! też myślałam że to spódnica haha, ale spodnie są świetne tak czy siak :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się to, jak wyglądasz na sesji, ale zasmuca mnie, że zostało tak mało do końca wakacji :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja i świetna spódnica :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety wakacje zawsze mijają tak szybko :c Śliczna stylizacja :) Spodnie serio genialne!
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja bardzo nie chcę iść do szkoły :/ Świetna stylizacja :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń