05.08.2016

DOOR


Coś się kończy, a coś zaczyna. Od pewnego momentu zaczęłam się zastanawiać jak to jest. Istnieją ludzie, którzy sprawiają nam ogromną przykrość. Wiążą się z nami, włączają się w nasze plany, marzenia, a później znikają. Kiedy planujemy z nimi wspólne chwile, przyrzekamy, że do końca pozostaniemy w jakiś sposób razem (nawet nie chodzi mi tu o związek). Jedni mogą to przyjąć ze spokojem, choć tak naprawdę w sercu czują ból. Inni natomiast nie muszą tego chować w sobie, lecz poczuć się aż tak zranieni, iż nie będą w stanie przez jakiś czas z tą utratą się pogodzić. Gdy próbujemy sobie uświadomić co kierowało tą osobą, brakuje nam sensownych odpowiedzi. Znudziliśmy się jej? Zamieniła nas na lepszy 'model'? Pytania dręczą Cię, a Ty pozostawiasz je bez odpowiedzi. Małą podpowiedzią może być to: każdy, kto zjawia się w naszym życiu i ingeruje w nie, nie znalazł się w nim bez powodu, bądź przypadkowo. Nie pozostawaj uwięziony/a w relacjach, które okazały Ci przyjaźń, miłość czy coś co podobno miało trwać w kolorowych barwach wiecznie. Ryzykuj, nie przestawaj marzyć i realizować swoje pasje, nie ograniczaj się przez osobę, która weszła do twojego życia z butami, które były czyste, a po jakimś czasie zabrudziły Ci życie. Wyszła z twojego świata zatrzaskując za sobą drzwi, zostawiając w niepamięci Ciebie i wszystko inne co było z Tobą związane. Dlaczego więc Ty nie możesz i tak podobnie zrobić - zapomnieć?
Nie przyrzekaj! Gdyż nawet nie wiesz, kiedy stwierdzisz, że to przyrzeczenie było błahe i od teraz nic dla Ciebie nie znaczy, a osobę, którą skrzywdziłeś/łaś może przez to mieć zmarnowane chwile w życiu, które tak naprawdę mogła lepiej wykorzystać. 
A jak Ty spostrzegasz ten temat? Podoba Ci się stylizacja?
xoxo♥


Blouse: Reserved || Long Skirt: StyleWe(klik) || Shoes: Deezee.com

Ps. Jeśli chcecie i zainteresowani jesteście moją osobą to zapraszam jeszcze na snapa podanego niżej, gdyż od niedzieli postaram się częściej nagrywać gadane snapy ☺
Snap: rikaablog

58 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Pięeeeekne nogi! ♥

    Wszystkie komentarze pod wczorajszym wpisem dostają rewanżyk ☺ Zapraszam!
    jeżeli się blog spodoba zapraszam do obserwacji :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega nogi.
    Moim zdaniem warto iść dalej i przeszłość zostawiać za sobą. :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój strojem, co za piękne, długie włosy!
    A!! Wow :)

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak - nie ma co rzucać słów na wiatr ;) Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. prostujesz te swoje śliczne włosy ? :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinniśmy docenić wartość słów... Świetna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, doceniam obróbkę zdjęć bo jest genialna! :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba w szczególności spódniczka, ale ja niestety jestem za niska do takich długich,a Ty wyglądasz świetnie! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio moja przyjaciółka powiedziała mi to samo "ludzie, którzy Nas ranią i zostawiają są w Naszym życiu, bo musieli być i nie pojawili się przypadkowo", bardzo wpadło mi to w ucho i ciągle sobie o tym przypominam ♥
    Bardzo ładne zdjęcia!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowne włosy! Zazdroszczę. :) Piękna stylizacja.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękną figurę i taka spódnica tylko to podkreśla. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądry post - niestety, ciężko jest nam zapomnieć o osobach, które dały nam wiele do zapamiętania...;)
    Stylizacja na plus - trafiłaś w mój gust :D
    Monday Morning

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny i mądry tekst, bardzo prawdziwy :)
    Dziękuję ! :*
    Pozdrawiam! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i mądry post! Myślę, że niektóre osoby warto pamiętać mimo wszystko :D
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno się przekonałam, że nie ma czegoś takiego jak na zawsze. Ludzie zostali mi w pamięci, ale wszystkie uczucia, którymi ich darzyłam już dawno odpłynęły i mam to gdzieś. :P Obiecanki cacanki - dlatego ja sama nigdy nie daję nikomu swojego słowa, bo wiem, że może mi coś wypaść, bądź po prostu tego nie zrobię.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! :)
    http://klaudiakolano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna spódnica, z każdym postem coraz piękniejsze zdjęcia i wyglądasz coraz piękniej :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne włosy :)
    Ładna stylizacja.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak napisałaś.. nikt w naszym życiu nie pojawia się bez przyczyny. Mimo, że ludzie odchodzą/urywają kontakt to czegoś nas uczą :) ładna stylizacja!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh ludzie przychodzą i odchodzą czasem wtykają nóż w plecy, ale nie każda znajomość jest czegoś warta i ja się o tym przekonałam.

    Odpowiadam na każda obserwację.

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja, buty i spódnica mega!

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja, buty i spódnica mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz, cudowna jest ta spódnica ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak nienawidzę długich spódnic, tak w tej się zakochałam ! *.*

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Jesteś przepiękna :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne klasyczne zestawienie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna stylizacja! Niby taka prosta a jednak można się w niej zakochać!

    Zapraszam https://luxjulia.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia <3 najlepiej takich ludzi po prostu zignorować :) niestety tak juz jest miałam podobna sytuacje

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Supcio stylizacja. Minimalizm ponad wszystko ;)

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahh te włosy♥ Mega Ci zazdroszczę ;)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz!
    obserwuję! :*
    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. spódnica po prostu boska ! świetnie w niej wyglądasz :D

    pink-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne długie włosy 😍
    http://alicekadubiec.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja! Dla mnie przywiązywanie się do ludzi jest głupie, rodzimy się i umieramy sami :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna spódnica!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Prosto i klasycznie, ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardoz ciekawy wpis, to prawda że ludzie przychodzą i odchodzą, mnie ostatnio zostawił chłopak :(
    Obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń