31.07.2016

THANKS





Hej kochani! Wiele razy, gdy siadam do laptopa, by napisać dla Was notkę, chcę, aby ona mogła zmotywować do działania. Statystyki, komentarze - Wy, moi obserwatorzy, którzy mnie wspieracie zawsze przede wszystkim sprawiacie, że na mojej twarzy gości uśmiech i nowe chęci, by stwarzać coraz to lepsze wpisy. By móc pomóc Ci, podobnie jak Ty pomagasz mnie, ja będę piąć się ku górze, abyś mogła/mógł zauważyć efekty. Jakie efekty? Na pewno lepsze, niż dotychczas. To wszystko co piszecie pod postami jest częścią, naprawdę dużą stanowiącą całość w tym co robię. Kiedy zaczynałam moją przygodę z blogowaniem, nie zdawałam sobie sprawy z tego, że ktoś będzie wyczekiwał moich postów. Chciałam robić to dla siebie, przede wszystkim dla mojej pasji, którą stwierdziłam, iż rozpocznę. Nie mniej jednak z czasem przyjęłam do siebie ten całokształt, jeśli chodzi o bloga. Na ogół my, ludzie. Ty, Ty i Ty tworzymy koło, które motywując się nawzajem zatacza kolejny okrąg. Będąc zamknięci w tzw. "czterech ścianach" ogłupielibyśmy. Jeden pokój, a tak wiele może zmienić w naszej głowie. Zostaliśmy stworzeni, aby móc nawzajem się wspierać, inspirować oraz współpracować ze sobą. Nie pozwólmy, by ktoś samotny, stojący na uboczu mógł poczuć się jak w odległym od innych świecie.

Dziękuję za Twoją pomoc. Za to, że właśnie teraz to czytasz - wspierając mnie i doceniając moją pracę. 
Proszę o więcej/mniej: Doceń innych, motywując i udzielając się w ich życiu.


Blouse: Mohito || Skirt: Newdress.com || Shoes: Deezee.pl

Jeśli macie pomysły na moje dalsze tematy wpisów lub chcecie o czymś u mnie poczytać, dajcie znać w komentarzach! Buziaki ♥

30 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że nawet ja, komentując teraz twój świetny post przyczyniam się do powstawania kolejnych postów! Motywację można znaleźć na każdym kroku, można ją nawet 'wyssać' z hejterów - udowadniając im, że jesteśmy w stanie osiągnąć to czego oni najwyraźniej zazdroszczą, skoro hejtują. Bardzo ładne zdjęcia i życzę Ci powodzenia w poszerzaniu swoich horyzontów! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wsparcie! :)

      Usuń
  2. Kochana masz w sobie wiele pozytywnej energii, którą przekazujesz swoim czytelnikom właśnie poprzez te wszystkie wpisy , które umieszczasz na bloga !:) motywujesz i inspirujesz każdego z osobna. Miło , że odwraca się to w drugą strone. Tematyka postów i sposób w jaki "ubierasz to wszystko w słowa" .. no po prostu pierwsza klasa ! Trzymaj tak dalej Dominiko :) I przede wszystkim rozwijaj się dalej w tym co robisz. Wyczekuje już kopejnego posta. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i ty mnie motywujesz, wspierasz i sprawiasz, że aż chce mi się częściej dodawać posty. Kasiu jesteś kochana i mega Ci dziękuję, za to, że znajdujesz czas, aby wejść tutaj i poczytać to, co chcę przekazać moim czytelnikom, czyli też Tobie :) Pozdrawiam i również przesyłam buziaki ♥

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia. :) Ja staram się motywować innych, gdy tylko widzę, że coś im idzie gorzej i się podłamują. W życiu nie ma na to czasu, trzeba iść do przodu, jeśli tylko się da. Po co się zatrzymywać w drodze po marzenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękne zdjęcia! <3 trzymaj się i udnaych wakacji :*

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jednego roku miałam takie trampki i przechodziłam w nich całe lato ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Nogi nogi nogi 😍😍 Śliczne zdjęcia! 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze napisany post, masz racje. Wszyscy powinjiscmy sie wspierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo inteligentne spostrzeżenia, naprawdę miło mi się to czytało ;) Aż się ciepło na sercu robi, jak ktoś Ci uświadamia, że Twój mały komentarz przyczynia się do powstawania lawiny blogów. Efekt motyla, no tak. Szkoda, że nie wszyscy mają takie podejście jak ty, bo wtedy na pewno byłaby w tej społeczności o wiele milsza atmosfera ;>
    Śliczne zdjęcia!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. powinniśmy się wspierać wzajemnie :)
    śliczne buty :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, czytelnicy zdecydowanie potrafią wywoływać uśmiech :)
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczne włosy! Przepiękne zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę włosów! Piękne zdjęcia :)
    lifeoftwinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś naprawdę przepiękną dziewczyną! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki kontakt z czytelnikami, gdzie się wzajemnie motywuje i wspiera to świetna sprawa :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka wspólna, wzajemna motywacja to coś fajnego ;) piękne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto doceniać innych :) Przepięknie wyglądasz, masz śliczne włosy!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło się na Ciebie patrzy :)


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba doceniać pracę innych, ponieważ takim sposobem motywujemy ich do dalszego działania ^^ Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Spódniczka jest genialna. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie też motywacją do pisania są moi czytelnicy. Każdy nowy, rozbudowany komentarz daje chęć do dalszego doskonalenia swojego miejsca w sieci! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe zdjęcia :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń