18.07.2016

SUMMER OOTD'S ||STYLEWE


Hej! W dzisiejszej notce pokażę Wam to co najchętniej ja bym ubrała oraz jakie zestawienia podobają mi się, jeśli chodzi o te wakacje. Stwierdziłam, że pomoże mi przy tym jedna ze stron, a raczej sklep - klik, który ma bardzo obszerną zawartość ciekawego asortymentu na tą porę. Stylizacje od klasycznych po te bardziej eleganckie myślę, że każdemu przypadną do gustu. Jeśli chodzi o tego typu posty to myślę, że są one dla nas pomocną ręką, dlatego będę starała się je robić częściej. Czy to raz na tydzień lub raz na dwa tygodnie (dajcie znać w komentarzach jak chcecie) będzie to mała odskocznia od postów typowo z przemyśleniami oraz stylizacjami ukazanymi na mnie.
Nie każdy wie, ma pomysł jak połączyć ze sobą pewne rzeczy ze swojej szafy, by wyglądały ciekawiej. Tak naprawdę nie potrzeba długo rozmyślać. Przede wszystkim możemy się przy tym bawić, dobierając do siebie różne kolory lub też postawić na klasyczne odcienie - to już zależy od waszego nastroju i od tego, w których kolorach lepiej się czujecie.
Od kilku dni widnieje tutaj nowy design, który jak dla mnie jest zmianą na lepsze. Ba! O wiele lepsze. Nie sądziłam, że sama się zdecyduję na taką zmianę, gdyż jest naprawdę widoczna, ale dzięki przemiłej i kochanej Amelce(klik) - zapraszam na jej bloga, warto zerknąć, postanowiłam, iż musi to być jakaś większa zmiana. Cieszę się, że uporałyśmy się z tym wszystkim przez jeden dzień (niecały), gdyż mogłam Wam od razu na nowo otworzyć moją stronę. Pomimo tego, że mi tak łatwo nie można dogodzić i nie szybko podejmuję decyzje (Amelia mogła się o tym przekonać, haha) była dla mnie bardzo wyrozumiała i pomagała w podjęciu decyzji. Jeszcze raz z tego miejsca za to jej dziękuję ♥

A jak Wam podoba się nowy design mojego bloga? Przypadły Wam do gustu stylizacje, które dla Was razem połączyłam? 
A co sądzicie o nowej formie zdjęć(to kolejna zmiana!☺)?

 1. klik  2. klik                                                                              1.klik  2.klik

1.klik  2.klik

 1. klik   2. klik   3. klik

 1. klik   2. klik

13 komentarzy:

  1. Śliczne ciuszki, oczywiście poklikałam,
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie delikatne rzeczy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są te rzeczy
    http://xycjpc.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i super zdjęcia!
    .
    .
    Co powiesz na obserwację?( Ja już obserwuje)
    Zapraszam do mnie
    http://siforthestyle.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piekne rzeczy!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje troche nie w moim stylu ale wciąż sa ładne :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest tu pare rzeczy w moim stylu :D

    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i bardzo ładne zdjecia.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam nowy design twojego bloga ;3 najbardziej z powyzszych stylizacji podobaja mi sie dzinsowe spodnie z dziurami ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;))

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń