23.07.2016

NEW ONE



 

Hej wszystkim ♥ Tak bardzo chciałam Wam dodać ten post jak najszybciej, by podzielić się z Wami nowymi zdjęciami, które są do tej pory moimi ulubionymi, że nie wiedziałam co do Was napisać, haha. Od dawana marzyła mi się sesja gdzieś w mieście, więc gdy przydarzyła się okazja, byłam bardzo zadowolona. Nie mogłabym Was zostawić z samymi zdjęciami, gdyż wolę coś od siebie jeszcze dodać. Jeśli chodzi o to co u mnie - dni wakacyjne lecą mi jeszcze szybciej niż sądziłam, dlatego też wstaję wcześniej, by nie marnować całych dni na leżenie w łóżku. Pewnie wiecie, że najlepszy czas na zrobienie czegoś ze sobą to wakacje. Nie szukajmy wymówek i bierzmy się w garść. Najwięcej możemy zdziałać właśnie teraz, nie chodząc do szkoły, a poznając samą/samego siebie i swoje nieodkryte dotąd pasje. Pracowity dzień jest dla nas lepszym osiągnięciem niż cały przeleżany przed telewizorem bądź komputerem. Uwierzcie, iż sami lepiej się poczujemy robiąc coś, mając świadomość, że sami do tego doszliśmy. Mam nadzieję, że spędzacie aktywnie te wolne dni i korzystacie z każdej chwili życia.

Co do stylizacji: spodnie są ze sklepu StyleWe(klik), który zachwycił mnie swoją jakością ubrań oraz szybkością dostarczania paczek. Dawno tak dopasowanych, wygodnych spodni nie miałam i bardzo się cieszę, że je wybrałam. Jak wspomniałam w poprzednim poście, sklep oferuje nam szeroką zawartość asortymentu i myślę, że pozostałe rzeczy od nich są równie świetne jak te, które ja mam okazję 'wypróbować' na sobie. Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam także do polubienia ich fanpage'a - klik. A co do bluzki oraz butów jestem z nich równie zadowolona, gdyż razem ze spodniami tworzą świetną stylizację.
Dajcie znać jak podoba Wam się stylizacja i zdjęcia! ☺
xoxo   
     
                            

Glasses: Banggood(klik) || Blouse: New Yorker || Pants: StyleWe(klik) || Shoes: LuLove.pl

47 komentarzy:

  1. Chudzina! :) Rewelacyjnie wyglądasz :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna. Okulary wyglądają idealnie z całą resztą!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz no i piękne włosy!!

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ZDJĘCIA SĄ CUDOWNE! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    + Potrzebuję pomocy przy zmianie wyglądu bloga. Ktoś chętny pomóc?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super look 😘
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Zakochałam się w Twojej bluzce! Chyba będę musiała odwiedzić niedługo kilka sklepów :)

    Pozdrawiam gorąco ❤❤❤
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, a spodnie podbiły moje serduszko ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylówka :) masz bardzo ładną urodę ;*
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjecia na białym tle sa cudne, stylizacja idealna, podoba mi się twój typ urody :3 moj blog

      Usuń
    2. Dziękuję, miło ♥

      Usuń
  10. Zdjęcia są na prawdę fajne, dobrze wyglądasz.
    Podoba mi się ta długa bluska niczym mgiełka.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! Strasznie podoba mi się połączenie tej bluzki ze spodniami:) A tak zczystej ciekawości, co ty robisz by nie marnować wakacji przed telewizorem? Pozdrawiam - nataliatarka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co robię? Przede wszystkim staram się przebywać jak najczęściej na świeżym powietrzu, pomagam rodzinie, realizuję dalej swoje pasje, czytam książki - czyli przede wszystkim robię to, na co wcześniej czasu nie miałam. Oczywiście czasem trzeba zrobić sobie taki "stop", aby mieć czas na nudę i leżenie w łóżku.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz, genialne okulary i cudowne zdjęcia! :D

    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie! :*
    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha to chyba normalne jak ktoś nie wie co napisać :D Ale nie dziwię się, że zdjęcia są Twoimi ulubionymi, bo są pięknee!♥ Genialna bluzka tak jak i okulary :D

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety przez ostatnie dni byłam uziemiona w domu, a konkretniej w łóżku ze względu na okropne choróbsko, które niespodziewanie mnie dopadło. Pomału wracam do żywych i mam nadzieję jak najlepiej nadrobić ten czas!
    Masz śliczne włosy :)

    divirose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednym słowem "CUDO" :)

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O Boże... Zazdroszczę uśmiechu! :) Masz piękny uśmiech i pokazuj go jak najczęściej! :)
    Bardzo podoba mi się ta bluzka ^^
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję, miło mi! :D

      Usuń
  18. Wspaniałe zdjęcia! <3
    Koszula bardzo mi się spodobała.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka i spodnie są prześliczne! Zresztą cała stylizacja mi się podoba jak i zdjęcia, a Ty jesteś bardzo ładna. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  21. Masz super styl, figurę, jesteś piękna! :) Naprawdę bardzo mi się spodobało na tym blogu! :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna stylizacja ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz ;) super zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że udało Ci się spełnić to marzenie.
    A zdjęcia są rewelacyjne.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale genialnie wygladasz <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sesja! Bardzo ciekawa ta bluzka :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  27. genialnie! masz swietne wlosy :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne te zdjęcia wyszły :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie szczególnie zwróciły moją uwagę, są mega <3 a co do aktywnego spędzania czasu, to te wakacje zdecydowanie takie są i kiedy nagle przychodzi jedne dzień nic nie robienia to aż pragnę go jak najszybciej skończyć, hah :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To super, że tak aktywnie spędzasz czas :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  31. swietna stylizacja! twoj usmiesch sprawia, ze ciagle moge ogladac twoje zdjecia ;3
    moze wspolna obserwacja? ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń