12.07.2016

BEFALL


 

Hej kochani! Wakacje to czas wolny od codzienności, którą właśnie teraz możemy zmienić. Mamy wiele możliwości, dlatego mam nadzieję, że w pełni korzystacie z tego wolnego. Sama zamierzam coś zmienić. Zaczynając od swojego pomieszczenia, w którym najczęściej przebywam. Przemeblowanie, inny wystrój? Uwierzcie, że nawet to może Wam poprawić nastrój i co najlepsze to można się przy tym nieźle bawić. Lubię zmiany, gdyż wiem, że jeśli coś mi się znudzi, zazwyczaj da się to zmienić. Już kiedyś tutaj na blogu wspominałam o zmianach, ale nie zaszkodzić mi jeszcze coś dopisać i w tym poście. Zazwyczaj są to zmiany na lepsze, choć wiadomo, że czasem może coś nie pójść po naszej myśli. Grunt to myśleć pozytywnie i chociaż próbować, by uczyć się czegoś nowego. Przypuszczam, iż Wy tej zmiany tutaj też się doczekacie. Planuję i analizuję wszystko po kolei, co i jak chciałabym aby wyglądało. Wszystkiego możecie się spodziewać już niedługo, nie umiem określić dokładnej daty. Może to i dobrze? Mała niespodzianka i Wam się myślę spodoba :) 
Na dany moment pozostaje mi tylko napisać, abyście trzymali kciuki, by wszystko dobrze wyszło - tak jak planuję. Chciałabym jeszcze zaprosić Was na moje pozostałe social media, na których częściej się udzielam.
Ask: klik   Fanpage: klik   Snap: rikaablog
Jeśli macie jakieś pytania to zachęcam do zadawania ich na asku, bo tam zazwyczaj wchodzę i mogę Wam odpowiedzieć ☺

 Tattoo choocker - Stradivarious
T-Shirt - Tally Weijl
Shorts - Stradivarious
Vest - Reserved
Shoes - Converse
 

31 komentarzy:

  1. Powiem tyle, świetna narzutka, no i zdjęcia też
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki:) świetne zdjęcia, :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka i narzutka! Dokładnie takich szukam :)


    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Twoje posty są świetne! Trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję! :D

      Usuń
  5. Śliczne zdjecia, zapraszam do siebie http://oczami-magdy.blog.pl 💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy 😉 post też bardzo ciekawy, faktycznie czasem nawet malutka zmiana może przynieść wiele radości, pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, te spodenki są śliczne ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, czytaj książki, czytaj prasę, czytaj cokolwiek. Po co? Popraw język, bo używasz słów mieszając konteksty i ich stosowanie. ;( Chociaż myśl, którą pragniesz przekazać, masz właściwą. Wbrew pozorom umiejętność posługiwania się językiem polskim w sposób świadomy, to nie tylko znajomość "słów".

    Zdjęcia jak najbardziej inspirujące i na plus! :)

    Pozdrawiam, xxx.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju, kochana, włosów to Ci można pozazdrościć! są przepiękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne zdjęcia!

    http://mary-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, zmiany są dobre :) ja niestety całe wakacje pracuję więc lato mam zajęte :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zmiany są dobre, śliczne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Ciekawe zestawienie :) Zmiany w życiu każdego z nas są często niezwykle istotne.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. kazdy czasem potrzebuje jakichś zmian, a lato i wakacje moim zdaniem sa najlepsza porą na to :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudne włosy, powodzenia ze zmianami w pokoju :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy potrzebuje jakiś zmian
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja! Spodenki są cudowne~! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. JEJKU! Masz piękne włosy! Bluzka bardzo mi się spodobała :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy! :) Bardzo podobają mi się spodnie ;)

    Obserwuję :)
    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pozytywnej energii... :))

    Zapraszam na mój blog - famuart
    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, masz śliczne włosy :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne zdjęcia, super stylizacja ! :D

    luszii.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń