08.06.2016

STAND OUT AGAINST



Nigdy nie skupiałam się na innych w taki sposób, aby wyobrazić sobie jaki ktoś ma cel, gdzie zmierza. Poniekąd interesowało mnie to, ale za każdym razem, kiedy chciałam się w to zagłębić nie widziałam celu do jakiego ja dążę. Zwykła, ludzka ciekawość, a może sposób przekonania się jak można też żyć w innym otoczeniu. Każdy z nas w głębi duszy; wewnątrz jak i na zewnątrz się czymś wyróżnia od pozostałych. Nieumiejętność pokazania tego piękna jest bardzo często rozpoznawana przez nas dookoła. Gdybyśmy spróbowali się zagłębić w te tematy, udałoby nam się rozpoznać prawdziwe, swoje JA. Ale w tym wszystkim właśnie tutaj nie chodzi o to. Świat to nie płaszczyzna, podana nam pod nogi po to, aby przejść przez nią prostą drogą, a schody - prób i błędów. Bojąc się błędów, nie dokonamy prób, a nie próbując nie odnajdziemy siebie samych. Niby proste słowa? A czy potrafiłabyś/potrafiłbyś dokonać analizy: Jaki jestem? Wyróżniam się choć trochę od pozostałych? Jak zachowuję się na co dzień? Czy to wszystko co robię jest słuszne? Ile ludzi umiałoby na to odpowiedzieć bez zawahania, jakiegokolwiek zastanowienia? To prawda, można by było ich policzyć sobie na palcach u rąk. To właśnie o to chodzi. Ludzie, którzy by tak potrafili, szczerze na to wszystko sobie odpowiedzieć, doceniają co zostało im dane, wykorzystują to i nie boją się tego co powiedzą inni, by tak po prostu na chwilę przestać zajmować się pozostałym otoczeniem, a wziąć za siebie. Jakkolwiek zrozumieliście ten wpis, przekaz, który chciałam Wam po części uświadomić, próbujcie dać sobie poczucie, że jesteście wyjątkowi, a to, spośród czego się właśnie wyróżniacie, szukając siebie samych w tym świecie wyodrębnia Was między innymi, błąkającymi się po ziemi ludźmi.

Crop top - New Yorker
Pants - Dresslink.com
Glasses - New Yorker
Shoes - New Balance 

26 komentarzy:

  1. Poluję na te buty ;) ale nie ma u mnie..

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisany post i zgadzam się z nim w 100%. Lepiej wziąć swoje życie we własne ręce niż obserwować innych :)
    Ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :* i fajne miejsce. Ludzie właśnie często mają to do siebie, że dopiero doceniają coś, jak to stracą.
    Zapraszam na nowy post, po 3 miesiącach przerwy

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowną figurę!! Wydaję mi się, że zdecydowanie lepiej jest wziąć swoje życie we własne ręce niż obserwować jak inni to robią i żyją pełnią życia.
    Pozdrawiam,
    Szwajka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękną figurę! Świetnie wyglądasz :D Przepiękny wpis. Ostatnio naprawdę potrzebowałam takich słów pełnych motywacji.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane, każdy jest wyjątkowy na swój spo0sób :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka chudzinka ;o śliczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kogoś mi przypominasz, ale jakoś nie umiem sobie przypomnieć kogo...Chudzinka z Ciebie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjęcia :)

    Mogłabym prosić o poklikanie w kilka klików na moim blogu? Odwdzięczę się :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przepięknie! I masz cudne włosy :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia! <3
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam również do siebie! Bardzo bym prosiła o pomoc i kliknięcie w kilka linków! :)
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna figura! :) Bardzo podobają mi się zdjęcia :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/ , jeśli ci się spodoba zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń