30.06.2016

RIGHT NOW! //HOLIDAY



 

Mija tydzień wakacji, a mi w mgnieniu oka upływa każdy, nowo rozpoczęty dzień. Jak mija? Nic konkretnego poza dużym wypoczynkiem, leżeniem i oglądaniem nowych to filmów, seriali (jeśli znacie jakieś super filmy, to możecie podpowiedzieć mi w komentarzach). Myślę, że ten odpoczynek dużo mi daje. Nabieram chęci na coś nowego, regeneruję siły, a przede wszystkim mam czas na to, czego brakowało mi w roku szkolnym. Nic tak mnie nie cieszy jak myśl, że mogę pospać dłużej niż do ok. 7 rano. Mam nadzieję, że Wy też wypoczywacie i miło spędzacie swój czas wolny ☺

Kiedy byłam mała, nie wiedziałam co oznacza słowo bać się. Każdy przemierzony dalej krok, był dla mnie, jak i moich bliskich nowym osiągnięciem. Gdy postanowiłam coś zrobić, dotknąć, nie zastanawiałam się. Zamierzony cel stawał się dla mnie nowym szczebelkiem, by spiąć się ku górze. Czasem bywałam uparta, chciałam i próbowałam dopiąć swego, ale to właśnie pozwoliło mi spoglądać na świat z różnej perspektywy. Wiadomo, że patrząc na to wszystko oczami dziecka, wydawało się to kolorowe i łatwe do przejścia. Małe potyczki zwalczane były drobnym skrzywieniem, jękiem bądź chwilowym płaczem. Nic, poza rodzicami, którzy chcieli dla nas dobrze, by nie stała nam się nieprzewidziana przez małych smakoszów świata krzywda, nie stało na drodze i nie mówiło nie rób tego, gdyż będziesz wyśmiana/wyśmiany. Z biegiem czasu nauczyliśmy się co dobre, a co tak naprawdę nie. Dociekli, próbując czegoś nowego, stajemy się odmienni w pewien sposób dla innych. Ale w jaki sposób? Otóż każdy patrzy na ten świat inaczej. Mamy swoje wady, zalety i umiemy, a raczej powinniśmy umieć zachować się w danej sytuacji. Nie każdy jest otwarty na nowości, które są mu podane na drodze życia. Nie umiejąc akceptować je, trudno też zaakceptować rówieśnika, który interesuje się w sposób szczególny czymś innym niż ty sam. Byliśmy nauczeni, że "jeśli Jaś ma cukierka to i Asia musi mieć też cukierka, najlepiej tego samego". I nie, nie chodzi mi tu wcale o przypuszczalne myślę, złe wychowanie, zachowanie czy coś w ten 'deseń', ale tak naprawdę brak pozwolenia, przyjęcia sobie do serca, iż ktoś jest odmienny od reszty. Jeżeli dalej będziemy postępowali zgodnie z pozostałymi, nie pozwolimy sobie odkryć czegoś, w czym być może jesteśmy lepsi i się wyróżniamy. Nie bójmy się ulepszania samego siebie, bo każdy z nas się różni, więc niech te różnice będą chociaż trochę widoczne.

Sesja boso, to przyznam, że bardzo fajne 'doświadczenie', haha. Efekty zdjęć możecie zobaczyć sami, dajcie znać jak Wam się podobają!
xoxo

Glasses - Reserved
Dress - Reserved
Tattoo choocker - Stradivarious

28 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia.
    Na przestrzeni lat kształtujemy swoje własne, idywidualne charaktery, które są niepowtarzalne, właśnie dzięki temu co każdy z nasz przeszedł.
    http://kamilamizera.blogspot.com/2016/05/huarache.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym krótkim, podsumowującym zdaniem :)

      Usuń
  2. Każdy z nas jest inny , każdy z nas ma swoje indywidualne potrzeby. Jednakże każdy powinien akceptować "inności" drugiej osoby.No bo bycie "innym" nadaje nam niezwykłości i odróżnia nas od innych ! :) każdy z nas ma swój niepowtarzalny scenariusz.
    Ściskam cieplutko ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne napisane, buziaki kochana ♥

      Usuń
  3. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! I sukienka jest śliczna :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, każdy z nas jest inny i każdy powinien postępować inaczej, robić coś co sam chce, a nie to co robią inni, bo w ten sposób nie będzie się ani fajnym, ani oryginalnym, najważniejsze jest być sobą ;)

    ***
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie inspirujący post :) zgadzam się z każdym słowem :) a na dodatek cudowne zdjęcia, wyglądasz idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, a sesja na boso fajnie wyszła :)
    Jeżeli chodzi o seriale to polecam skins UK i scream, a z filmów spodobały mi się Miłość bez końca, The to do List, Zoolander 2, Lucy, Incepcja, Jestem Bogiem i Wilk z Wall Street mogłabym wypisywać jeszcze ale duużo tego jest :D

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc w wyborze seriali i filmów! :D

      Usuń
  8. Cudownie wyglądasz :*

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny chooker ! nigdy się nie spotkałam z takim "kwiatkowym" :P
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczną figurę! :) Zazdroszczę :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalność-każdy to ma, ale nie wie jak to pokazać i się boi, niestety. Sukienka jest śliczna,a zdjęcia wyszły naprawdę ciekawie :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś śliczna! a sukienka bardzo fajna :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną bluzkę :)
    Sama będąc mała nie miałam pojęcia o wieluu innych rzeczach niż strach. Z jednej strony wróciłabym teraz do tego beztroskiego życia...
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy z nas powinien robić coś innego, szukać tego w czym jesteśmy dobrzy ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i ciekawa stylizacja :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja!

    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się blog,skomentuj,zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jakoś też na razie siedzę sobie w domu i wypoczywam ;) Dopiero sierpie zapowiada mi się ciekawiej ;) Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy powinien akceptować drugiego człowieka bo inny nie znaczy gorszy:)
    Ładna stylizacja.
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. racja, ze kazdy z nas powinnien w swoim zyciu szukac wlasnej drogi ;3 co do stylizacji- najabrdziej do gustu przypadly mi twoje okulary ;3
    moze wspolna obserwacja?

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń