15.06.2016

NEW PAGE


 
 
Do końca roku szkolnego zostało już zaledwie kilka dni. Większość ocen wystawione, luz na lekcjach oraz zero stresu na jakiekolwiek kartkówki, sprawdziany jest myślę, że dla wielu z nas ogromnym plusem. Słoneczna pogoda jest kolejnym dobrym powodem, by spędzać swój wolny czas na dworze. Na niektórych moich social media przestałam być aktywna, szczególnie na moim snapchacie. "Nowa strona", którą otwieram już wkrótce będzie dla mnie, jak i dla Was, mam nadzieję widoczna. O wszystkim jak zawsze dowiecie się w swoim czasie, czyli gdy wszystko będzie widoczne. Myślę, że zmieni się to na lepsze. Jeżeli nie dodaliście mnie jeszcze na moim blogowym snapie (rikaablog) to zapraszam do dodania, bo już wkrótce "na nowo" tam powrócę - myślę, że ze zdwojoną siłą.
Co takiego się zmieni? Co planuję? Mam nadzieję, że doczekacie ze mną tej być może niewielkiej, ale szczególnej zmiany.
Zostawiam Was ze stylizacją i zdjęciami - dajcie znać jak Wam się podobają!
Buziaki kochani ♥

Blouse - Stradivarious
Pants - Reserved
Shoes - Deezee

23 komentarze:

  1. Świetna stylizacja! Buty bardzo mi się podobają :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi sie to polaczenie! Sama nie wiedzialabym jak to wszystko razem polaczyc, a Tobie wyszlo swietnie!!!
    Pozdrawiam, Ola Brzeska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne buty! :D tak, w końcu stres związany ze szkoła minął :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja!:
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja ;)
    PS. masz bardzo ładne włosy!

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! przepięknie wyglądasz a buty cudowne! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! Jestem zakochana w tych butach :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie nie mogę się doczekać otwarcia strony. Życze powodzenia! Świetna stylizacja, a buty mają przepiękny kolor ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna stylizacja
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i masz piękne włosy!
    Pozdrawiam :)
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie pomyślałabym nawet żeby połączyć ze sobą takie ubrania, super zdjęcia :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mam podobne spodnie! wyglądasz świetnie:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Buciki bardzo mi się podobają :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń