23.06.2016

MUST HAVES ||BANGGOOD




Hej kochani! ♥ Dawno na moim blogu nie mogliście zobaczyć przeglądu asortymentu któregoś ze sklepów, dlatego dzisiaj postanowiłam to zmienić. To sklep z którym nawiązałam już wcześniej współpracę, aczkolwiek nie miałam okazji Wam go trochę w pewien sposób pokazać.
Jedną rzecz, a dokładniej crop top, który mogliście zobaczyć w tym poście(klik) pochodzi właśnie stamtąd(Ich strona-klik). Co do materiału oraz wykonania - na szczęście nie napotkałam się z tzw. "bublem", lecz z dobrze wykonanym, wygodnym ubraniem. Nie miałam okazji "zetknąć się" z pozostałym asortymentem, więc postanowiłam, że wykonam dla Was listę rzeczy, które przywiązały moją uwagę oraz, które moim zdaniem powinny się znaleźć w naszych szafach.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta "odmienna" forma postu i w miarę możliwości proszę, abyście poklikali w linki, tzw. "klik" i odczekali aż strony załadują się do końca, byłabym bardzo wdzięczna. Dla Was to tylko minuta, a dla mnie to szansa na pokazanie Wam tutaj czegoś nowego. Jeśli chcecie to pozostawcie ceny rzeczy w komentarzach, a ja odwiedzę Wasze strony i na pewno zostawię coś po sobie ☺

1. klik

2. klik  3.klik

4.klik  5.klik  6.klik

7.klik  8.klik  9.klik

10.klik 11.klik  12.klik 13.klik

Macie już jakieś plany na wakacje? Podoba Wam się asortyment sklepu? - dajcie znać w komentarzach! 
*Blogspot zepsuł trochę jakość zdjęć - macie na to jakiś skuteczny sposób?

18 komentarzy:

  1. Ładne rzeczy :)
    Ja też mam czasem problemy z tym psuciem jakości zdjęć na blogspocie, ale nic nie mogę z tym zrobić :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stąd najbardziej lubię zamawiać kosmetyczne dodatki :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się te okulary i naszyjnik :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post i rzeczy, poklikałam :D
    POZDRAWIAM ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni mają bardzo bogaty asortyment :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy, poklikalam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice selection my dear, perfect for this summer!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne rzeczy! KLIK POSZEDL i to nie jeden:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te rzeczy , sama osobiscie lubie ten sklep i raz udalo mi sie z niego zamowic :)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, na pewno będę wpadać tu częściej ! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie udało mi się nic z niego zamówić

    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega rzeczy! Najbardziej podoba mi się ten sznurkowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten sznurkowy naszyjnik jest cudowny!
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń