23.05.2016

WHITE WHITE




Hej kochani! ♥ Witam Was po tej nagłej, nieplanowanej przerwie. Nie chcę rozpatrywać z czego dokładnie to wynikło, ale jednym podstawowym powodem był brak zdjęć, czasu mojego fotografa, by poświęcić go na ich zrobienie  - ale ja nie o tym. Co działo się u mnie przez te wszystkie dni, kiedy mnie tutaj nie było? Szczerze czuję jakby minęło kilka miesięcy. Czas leci tak szybko, że jeszcze miesiąc i będziemy cieszyć się upragnionymi przez wielu z nas wakacjami. Już teraz możemy poczuć pogodę, która towarzyszy nam w wakacje. Cieszy mnie ten fakt, aczkolwiek wiem, że jeszcze trochę nauki przede mną. Ostatnie poprawki, sprawdziany, kartkówki - to wszystko przeminie w mgnieniu oka, choć w momencie kiedy próbuję usiąść do nauki, sama próbuję robić cokolwiek innego, by już nie męczyć głowy. Na koniec tego powrotu, przywitania się z Wami mogę napisać, że nie chcę by ta przerwa znowu się powtórzyła, gdyż nie cierpię coś zostawiać a później do tego wracać. Czasem to niektórym pomaga, ale ja jeśli wiem, że ktoś na mnie czeka, czyta te notki, to aż chciałabym je dodawać co dwa dni - jeśli tylko bym mogła, ale kto wie czy nie mam właśnie tego w planach? Planuję wprowadzić tutaj małe/niewielkie zmiany, ale o wszystkim będę informowała Was na bieżąco i myślę, że sami też zobaczycie efekty. 
W dzisiejszej stylizacji wyróżnia się szczególnie top(klik), który szczególnie mi się spodobał. Będzie on świetnie się sprawdzał na te nadchodzące, upalne dni. Całość postanowiłam dobrać w tym samym kolorze, by było trochę minimalistycznie. A jak Wam się podoba stylizacja? Dajcie znać co sądzicie w komentarzach.


Buziaki, do następnej notki! ♥

Crop top - Banggood.com(KLIK)
Shorts - Stradivarious 
Shoes - Converse

14 komentarzy:

  1. Ja na myśl o sesji mam ochotę zagrzebać się pod koc i przeczekać. :( Super wyglądasz, nie sądziłam, że takie białe koronki będą robić taki fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda, jednak ja raczej bym się nie zdecydowała
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, top i spodenki wyglądają jak komplecik ;)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki :)
    http://szevska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i świetny crop top *o*

    OdpowiedzUsuń