30.05.2016

BAGGY AND SPECIAL



 

Przychodzą czasem w naszym życiu chwile, w których naprawdę nie wiemy jak się zachować i co zrobić. Czujemy pustkę w głowie, nie mamy pojęcia, którą ze stron wybrać, by była dla nas najkorzystniejsza. Problem tkwi zazwyczaj w tym, że mamy dwie bądź kilka opcji. Coś co nie chcemy wykonać, a powinniśmy lub coś co sprawi nam radość i przyjemność. - Jedno wyklucza drugie, prawda? Jak to? Dla nas najlepsze to zabawa, więc nie ma tu co się dalej zastanawiać, tylko wybierać to, co najlepsze. Aczkolwiek są też ludzie, dla których obie strony mają duże znaczenie. Warto wtedy zasięgnąć porad od najbliższych, bo być może - najprawdopodobniej ich zdanie przybliży nam naszą rację dotyczącą tej sprawy. Czasem potrzeba niewiele, by wyjść z trudnej i uciążliwej dla nas sytuacji, dlatego zawsze lepiej poszukać wiele opcji, poczekać, przemyśleć i problem sam się rozwiąże. Ale pamiętajcie o tym (jak wyżej wspomniałam), nie zamartwiajcie się sami tym utrudnieniem, gdyż rozwiązania pochodzące od bliższych nam osób są zazwyczaj trafną dla nas odpowiedzią.
Co do stylizacji, to zauważyłam, że spodnie typu culottes są już bardzo często rozpoznawane. Wyglądają one ciekawie do wielu prostych rzeczy. Tak niewiele potrzeba, by dopełnić cały outfit właśnie nimi, a już stylizacja nie jest nudna i zwyczajna. Must have tego lata to zdecydowanie te spodnie. Ja sama postanowiłam "wypróbować" je na sobie - efekty możecie zobaczyć na tych zdjęciach. Dla mnie są one bardzo wygodne  i mam nadzieję, że nie poprzestanę przy jednej z par tych spodni. A jak Wam się one podobają? Co myślicie o stylizacji?

Buziaki kochani ♥

Blouse - H&M
Pants - Reserved
Shoes - Converse

12 komentarzy:

  1. O tak, spodnie te widzę coraz częściej na blogach i mimo, że sama bym ich nie założyła (po prostu do mnie nie pasują), to bardzo podobają mi się stylizacje z nimi:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja.Masz śliczne włosy :* Co do spodni to też je coraz częściej zauważam i bardzo ładnie wyglądają do zwykłej bluzki.

    Mój blog - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak zwykle zjawiskowo ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Na niektórych zdjęciach spodnie biją białością po oczach :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, a spodnie są świetne ^^ Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a te spodnie genialne!

    Dziękuję za komentarz na moim blogu i oczywiście zapraszam ponownie! ;)

    Pozdrawiam ;*

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, ja zawsze sięgam po opinię i radę od moich najbliższych :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiście te spodnie się nie podobają, ale każdy nosi to co chce :D Ja rzadko proszę kogoś o radę, kieruje się tym co czuję ;3
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń