11.04.2016

SAY SORRY



Hej ♥ Dzisiejsza stylizacja była niespodziewana. W ostatnim poście mogliście zauważyć już bardziej wiosenną, lecz teraz się trochę pozmieniało jeśli chodzi o pogodę - mam nadzieję, że zmieni się ona na lepsze, jak najszybciej, więc i stylizacja musiała przypaść dość lekkiej zmianie.
Przechodząc do tematu - W dzisiejszych czasach trudno jest nam wyrazić gestem, a co dopiero powiedzieć niektóre słowa. Każdy z nas jest przyzwyczajony do codziennego życia, nawet bez słów, które tak naprawdę mają bardzo duże znaczenie. Przepraszam, dziękuję? Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym jak powinny przechodzić te słowa nam przez usta? Oczywiście, da się zauważyć, że tak naprawdę człowiek, który chce szczerze podziękować bądź przeprosić umie to wyrazić w sposób nadzwyczaj uprzejmy - nie mówiąc tego pod nosem, tylko prosto w oczy. Wielu tego zrobić nie potrafi. Wstyd bądź to, że tak naprawdę nie chcemy tego zrobić jest naszą przeszkodą. Pewnie spotkaliście się już kiedyś z taką sytuacją, w której tak naprawdę nie oczekiwaliście podziękowań, a je dostaliście. To bardzo miłe, uśmiech od razu gości na naszej twarzy. Dlaczego więc nie chcemy by ten uśmiech zagościł u kogoś na dłużej? Zwykłe? SZCZERE przepraszam, dziękuję bądź inna forma grzecznościowa jest tym niewielkim, a właściwie dość dużym powodem do radości. To tak jakbyś podała/podał pomocną rękę drugiej osobie - na jej ustach zagości uśmiech, a także i ty będziesz miała/miał na swojej liście coś dobrego, co uczyniłaś/łeś. Stwarzajcie sobie takie listy w głowie, ponieważ im więcej plusów na niej odhaczycie tym będziecie szczęśliwsi i w życiu, jak i na swojej drodze będzie Wam lepiej.

Glasses - New Yorker
Sweater - Terranova
Coat - Stradivarious
Pants - Stradivarious
Shoes - New Yorker


Do następnej notki kochani! ♥

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, chociaż ja zmieniłabym buty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czamami dzięki zwykłym słowom możemy sprawić komuś dużą przyjemność :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem przyzwyczajona do mówienia "dziękuję", "przepraszam" itd. Po prostu są sytuacje, gdy trzeba to powiedzieć i uśmiechnąć się. :) Śliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel i czerń, to co lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny golfik i cudowny płaszczyk. *.*
    Czasem nie słowo a czyn wyrazi więcej niż to wszystko razem wzięte.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  7. To naprawdę nie jest trudne i aż ciężko jest myśleć, że dla niektórych ludzi takie proste słowo jest czymś z kosmosu. Ładny outfit ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wygladasz swietnie! super plaszcz! ale jak dla mnie juz troche za bardzo zimowo :)) wiecej wiosny!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne połączenie, na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak prawdziwa modelka! :D
    Po tych zdjęciach zaczynam dostrzegać urok w golfach :)
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, uwielbiam klasycznie, ponad czasowe połączenie bieli z czernią.
    Zgadzam się z Twoimi słowami, prawdziwe przepraszam, posiada bezcenną wartość.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny plaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, a zwłaszcza sweterek :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie ten sweter wygrał w stylizacji zdecydowanie :)
    trudno wymawia się tak niby proste z pozoru słowa. Słowa znaczące więcej niż tysiąc słów, a tak rzadko stosowane
    pozdrowionka ,według mnie bardzo ciekawy post i zdjęcia również :)
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam minimalizm i stonowane kolory, wygladasz pieknie a sweter skradl moje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! Najbardziej podoba mi się sweter i okulary.
    pozdrawiam :)
    http://ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny golf!

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie wstydzę się a ni nie boję powiedzieć
    przepraszam, to słowo nic nie kosztuje a w wielu
    przypadkach pomaga. Wyglądasz super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten golf jest cudny <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja, choć nie wiem czy odważyłabym się iść w białych ciuchach do lasu. :D Na szczęście nie mam problemu by powiedzieć dziękuję lub przeprosić, mimo że ciężko jest mi przyznać się do błędu. ;)

    http://alexandrachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nauczyłam się mówić przepraszam odkąd mam chłopaka :D. Świetna stylizacja :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie! Jeśli chodzi o mnie to często zdarza mi się nawet nadużywać form grzecznościowych. Gdy coś nabroję, potrafię przepraszać miliony razy, ponieważ czuję się z tym naprawdę źle, a ostatecznie też decyduję się jeszcze na jakąś miłą niespodziankę w ramach przeprosin :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To naprawdę miło z twojej strony, że aż tak przejmujesz się tym, że mogłaś czymś kogoś urazić i tak przepraszasz :)

      Usuń
  24. Śliczna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń