03.04.2016

DAILY LIFE




Hejka kochani! ♥ Dzisiejsza pogoda była i nadal jest tak niesamowita, że aż chce się żyć. Dlatego też dzisiaj postanowiłam, że wybiorę się z moją siostrą na zdjęcia, które moim zdaniem wyszły bardzo ładnie - efekty możecie zobaczyć tutaj sami. Z racji tego, iż było tak pięknie, na moim snapchacie (rikaablog) poprosiłam Was, byście zadali mi pytania, na które mogłam odpowiedzieć. Nie przedłużając, przejdę do tematu, który myślę, że jest dla wielu z Nas bardzo trudnym tematem.
Wyzywanie przez internet? Hejterzy? Napotkaliście się już z czymś takim? Ja osobiście nie miałam z tym jakiegoś problemu, nie byłam hejtowana na co dzień, poza jakimiś drobnymi "ocenami na mój temat" - do czasu. Dziś napotkałam się z twierdzeniem, że jestem wyśmiewana w szkole, za to co właśnie tutaj robię. Śmianie się z kogoś, kto tak naprawdę czerpie coś z życia, robi to, co tak naprawdę kocha, ma pasje - jest jak dla mnie tym bardziej śmieszne. Postanowiłam, że poruszę tutaj taki temat, gdyż chcę, by on pozostał w tym "moim pamiętniku" na zawsze.
Ludzie żyją codziennością, wiele z nich nie ma pojęcia co to takiego blogowanie i co ma się wiązać z pojęciem "blogosfera". Bycie innym niż wszyscy? To właśnie cały ten powód do śmiechu. Nie chciałam się powtarzać, ponieważ o tym wszystkim wspomniałam u mnie na snapchacie, więc tylko tutaj to opublikuję, by pozostało na dłużej. 
Jeżeli byłeś/byłaś, a może i jesteś hejtowany za to co robisz, że ruszasz tyłek i korzystasz z tego wszystkiego to powód do tego, aby się śmiać nie z Ciebie, a z tego, kto tak naprawdę nic nie robi. Ci wszyscy, którzy się naśmiewają są tak naprawdę zdolni do wszystkiego. Nie umieją się zorganizować, wyróżnić, dlatego też postanawiają, że zepsują to osobie, której się to wszystko jakoś udało. Kiedy zaczniemy sobie to wszystko brać do serca, przejmując się tym, rezygnując z tego, co osiągnęliśmy, damy właśnie im taką satysfakcję, że udało im się nas odciągnąć od naszych marzeń, planów. Będą szczęśliwi. Krótko - róbmy to, co kochamy. Hejtrzy są i zawsze będą. A my nie pozwalając im na to, by ingerowali w nasze plany, wygramy z nimi. Nie pozwólcie, by ktoś taki decydował o Waszym losie o przyszłość, bo możecie tego później naprawdę żałować.

Buziaki, do przeczytania! ♥
Cap - Adidas
Coat - Bershka
Shoes - Converse


Pamiętacie jeszcze o moim snapie? Jeśli nie, to zapraszam Was. Tam staram się dodawać codziennie, nawet i gadane snapy ☺


27 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I really like your skirt. Feel great on you. Fabulous look. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka. :) Dodaje na snapka!

    OdpowiedzUsuń
  3. snap zawsze spoko :D
    Słoneczne zdjęcia^^ u mnie na razie pada :c


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  4. jedno z moich ulubionych połączeń-dżins i coś beżowego, zamszowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, look! i piękny płaszcz <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana zgadzam się z Tobą! Pełno tego nienawiści wszędzie.
    Piękną masz spódniczkę, bardzo mi się podoba cały look :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie oryginalny zestaw:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, uwielbiam takie spódniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz naprawdę ciężko być oryginalnym , codziennie powstaje mnóstwo nowych blogów... Bardzo ładna stylizacja! ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny outfit, bardzo mi się podoba. A osoby, które tylko czekają na Twój upadek w blogosferze trzeba po prostu olać. Pozdrawiam!:)

    http://pvtcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny outfit! Czapka jest świetna :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylówka! ;D

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże jaki prześliczny outfit ! <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteś szczuplutka! zarówno spódniczka, jak i płaszcz skradły moje serducho!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz ;) świetnie dobrałaś rzeczy.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta stylizacja, najbardziej podoba mi się Twoja spódniczka. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylówka :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz , super outfit ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń