27.03.2016

WHITE AND BLUE




Hej ♥ Powiem Wam, że jeszcze nigdy chyba nie byłam tak zorganizowana jak teraz. Dni lecą, a moja energia, humor się nie kończą, pozostają takie same - wprost wymarzone dla mnie. Być może to, że jestem teraz tu gdzie jestem - gdzie tak naprawdę powinnam być daje mi tą siłę. Oferta otwarta dla mnie na nowe możliwości jest dla mnie tą falą przypływu nowej, cudownej energii do życia. Jeśli kiedykolwiek wątpiliście w coś i nie chcieliście nawet spróbować osiągnąć ten cel, to żałujcie i jak najszybciej to zmieńcie. O zmianach wspomniałam już w poprzednim poście, dlatego myślę, że nie potrzebnie się będę powtarzać. Ale pamiętajcie, że życie daje Wam nowe możliwości, by ulepszyć samego siebie i nie warto je nie wykorzystać.
Dzisiejsza stylizacja jest moim ulubieńcem na tą porę. Podoba mi się to zestawienie bieli z kolorem niebieskim. Buty są hitem tego sezonu, ponieważ jeśli mogliście zauważyć w wielu sklepach one dominują. Ja sama jestem nimi zachwycona, dlatego też one musiały się znaleźć w mojej kolekcji. Są jak dla mnie wygodne i naprawdę je Wam polecam dziewczyny! ☺
Dzisiaj dlatego też zasypię Was wieloma zdjęciami, ponieważ ja i mój fotograf nie mogliśmy się zdecydować na te, które nam się podobają. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.
Życzę Wam jeszcze zdrowych, wesołych świąt, spędzonych w rodzinnym gronie przy stole pełnym niespodzianek.
Buziaki kochani, do przeczytania ♥

Coat - Orsay
Blouse - Reserved
Pants - Stradivarious
Shoes - Deezee


Dodatkowo, jeśli pamiętacie bądź nie to przypominam o mojej nowej przygodzie związanej ze snapchatem. Dodaje tam inspiracje związane ze stylizacjami oraz można mnie tam lepiej poznać. Zapraszam jeśli chcielibyście się zainspirować lub więcej dowiedzieć o mnie samej. 
Nazwa snapchata: rikaablog
Jeśli macie też jakieś pytania odnośnie tej "akcji" to pytajcie na asku, na wszystko odpowiem! - klik  
Was tam przybywa już trochę, dlatego będzie mi niezmiernie miło, jeśli zechcecie mnie także zaobserwować. Piszcie jak podoba Wam się stylizacja oraz czy dodacie mnie na snapie ☺

46 komentarzy:

  1. Piękny płaszczyk.Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buciki i w ogóle cały look. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten niebieski...mój ulubiony kolor :D <3
    Nie wiedziałam, że masz snapa muszę Cie dodać :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post! Mega blog <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej!:) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Wesołych Świąt <3
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne delikatne zestawienie ;)
    Niebieski idealnie przełamuje biel ! Cudowna stylizacja *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo cudowne buty *.*
    Świetne zdjęcia <3

    Zapraszam serdecznie do siebie, buziaki :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy <33 Niebieskie akcenty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Białe spodnie zdecydowanie nie należą do.moich faworytów, ale ty prezentujesz się w nich ładnie. Cała stylizacja jest bardzo kobieca, a niebieskie akcenty są świetnym przełamaniem bieli :)
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE TY JESTES SLICZNA I TE WLOSY!! TEZ ZYCZE CI WESOLYCH SWIAT ORAZ MOKREGO DYNGUSA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne oczy i włosy a ponad to to zestawienie jest genialnie. Uwielbiam twoją bluzkę z koronką. Tobie również życzę wesołych świąt Wielkanocnych:)

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne oczy i włosy a ponad to to zestawienie jest genialnie. Uwielbiam twoją bluzkę z koronką. Tobie również życzę wesołych świąt Wielkanocnych:)

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  15. jejku jaka niespotykana stylizacja! świetnie dobrana! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! :)

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz , super stylizacja ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze, że energia Ci się nie kończy! :) Co do stylizacji to jest przepiekna! Biało-niebieskie połączenie zawsze mi sie podobało :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie pozytywne zdjęcia! Coś cudownego!
    Olivkv.blogspot.com Moze znajdziesz cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, masz bardzo ciekawe oczy ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka i "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja *.*
    obserwujemy?


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo podoba mi się ta stylizacja ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem ci, że chyba jeszcze nigdy nie widziałam stylizacji, która tak bardzo mi się spodoba jak twoja :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego dnia :*
    Obserwujemy? :)
    http://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczna stlizacja :) Prosta, klasyczna... a te buty... :) i zdjęcia oczywiście również są świetne!

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz pięknie ;) Super stylizacja, włosy cudowne i ta figura !
    Pozazdrościć ;)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne połączenie, a w bieli bardzo Ci ładnie ! ♥

    ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  28. Super buty i ich kolor. Ładna stylizacja
    http://palinpalin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wygladasz!:) połączenie bieli z niebieskim zdecydowanie wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo ciekawy blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny look ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjecia, a te szpilki <333
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie też podoba się takie połączenie, zwłaszcza gdy niebieski ma tak intensywnie piękny odcień ;)

    Wróciłam, nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię to połączenie kolorystyczne :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie bez tej apaszki/szalika całość wygląda znacznie lepiej! Biel po całości i jedyny akcent to niebieskie buty - tak wygląda obłędnie! Sama bym się tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba, a buty świetne :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń