02.03.2016

OUTLINE





 Hej kochani!♥ Jak tam u Was? Czy też te dni mijają Wam okropnie szybko tak jak mi? Może to dobrze, ale czasem już po prostu nie mam siły by wziąć się do czegokolwiek po południu. Miejmy nadzieję, że ta pogoda już niedługo da nam spokój i przywita Nas ta upragniona wiosna. Zastanawiałam się, o czym mogłabym dzisiaj do Was napisać i tak oto, nasunął mi się temat, myślę, że bardzo ważny, który być może spodoba Wam się.

Budowanie tego, co chcielibyśmy zobaczyć przy sobie bądź w sobie jest najważniejsze w dotychczasowym życiu. Nie każdy potrafi się przełamać, by tak samo móc teraz, w tym momencie powiedzieć co buduje, aby w przyszłości być kimś. Nie jesteśmy w stanie powiedzieć, że za np. 20 lat będziemy tacy, jacy byśmy chcieli być, jeżeli nie będziemy tego wszystkiego tak naprawdę planować i kształcić, by to na 100% osiągnąć. Z dnia na dzień jesteśmy o mały (niewielki) procent bardziej wykształceni, uczymy się na błędach, by dojść do czegoś. Nie łatwo sobie wyobrazić samych siebie gdzieś za kilka lat, a dni mijają coraz szybciej, być może nam się to wydaję, ale tak jest. Bez żadnego planu na te resztę życia, mało kto umiałby tak natychmiast się zorganizować. Wiadomo, jesteśmy młodzi, powinniśmy i korzystamy (?) z tego życia jak najlepiej możemy, ale nie jesteśmy w stanie przewidzieć wielu rzeczy. Przejmujemy się błahostkami, a tak naprawdę wielu z naszych rówieśników może właśnie w tym momencie przeżywać straszną dramę na całe życie. Pewnego dnia może okazać się, że brakuje nam czegoś do szczęścia, choć tak w rzeczywistości nie da się przejść przez to życie bez chociażby małego zawahania. Mamy problemy - to normalne. Sęk w tym, że wielu ludzi może nam utrudniać nasze marzenia, plany. Będziemy stali pomiędzy młotem a kowadłem, by wybrać tą właściwą drogę. Ale na czyją korzyść? Przestańmy się przejmować zdań innych, którzy mogą nas oceniać po tym, że ruszamy się, by coś osiągnąć w tym świecie, a nie siedzimy z założonymi rękoma i czekamy na gotowe. Za dużo chwil, momentów, które czekają na nas, a my najzwyczajniej boimy się im wyjść na przeciw, bojąc się przy tym o opinię swoich rówieśników. Każdy dzień bez walki za swoją przyszłość, to zmarnowany dzień - pamiętajcie o tym. Nikt za Was tego życia nie przeżyje. To WY decydujecie o swoim losie, życiu, które jest dla Was zawsze otwarte i czeka, byście wzięli sprawy w swoje ręce. Nic nie może zdarzyć się dwa razy. Więc na co czekasz? Zmień plan na dziś i jeśli zamierzasz liczyć, to licz zawsze na siebie. To wszystko ma sens i pamiętajcie - za wszelką cenę można osiągnąć naprawdę wiele. Spróbujcie, a nie pożałujecie.

Hair decoration - Stradivarious
Blouse - Stradivarious
Skirt - prezent od Pauli (♥)


Buziaki, do przeczytania! ☺

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia kochana! Super notka, robisz postępy! oby tak dalej :* / Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia jak i blog :* :* Serdecznie zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłość jest nieznana, dlatego teraz bardziej skupiam się na teraźniejszości, aby tak nie wybiegać niepotrzebnie na przód. Stylizacja mi się podoba i fajne tło do tego dobrałaś.:)
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w czerwonym kolorze :D

    bagandcoffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja nie przypadła mi do gustu, jednak bardzo ładnie ci w tym makijażu :)
    Świetnie prowadzisz bloga, będę tu wpadać!
    Zapraszam również do mnie misia :*
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódnica, golf też jest moim ulubieńcem!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódnica, planuję taką zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że w H&M taką można znaleźć ;)

      Usuń
  9. Piękna jest ta spódnica! Kojarzy mi się z Brandy&Melville :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica cudowna! Zdjęcia również :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjecia :) wszystko fajnie dobrane :0 to lubię :)
    zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale motywujący post, podnosisz na duchu i
    zachęcasz do działania :) wspaniałe zdjęcia, cudo
    stylizacja uwielbiam jeans <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci ładnie w tym zestawieniu! Czerwona szminka pasuje do Ciebie idealnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ladne zdjecia!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kurtka! :O
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjecia :) Uroczo wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ;)
    Dokładnie,trzeba wziąść życie w swoje ręce :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezwykle motywujący wpis! Cudownie!
    Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie napisane, naprawdę! Po za tym mega wygląd bloga i .. ogólnie całość ;) Super, oby tak dalej, a ja tymczasem obserwuję i będę wpadać częściej ♥

    Może wpadniesz do mnie? Powróciłam do blogosfery!
    ♥Last Dream By Me♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń