02.02.2016

I'M FIFTEEN



Jak to wszystko mija? Wydaję się jakby minął niecały tydzień od rozpoczęcia nowego roku, a tu mamy już luty. Minął i styczeń - miesiąc, a dokładnie jeden z dni tego miesiąca w którym obchodzę swoje święto, jak co roku każdy z nas. Dlaczego więc nie piszę do Was wcześniej? W ten dzień, w którym naprawdę zrobić to powinnam? Sama nie znam dokładnej przyczyny także zwodzić się nad tym nie będziemy. Urodziny są myślę, że dla każdego ważne, bo jak dobrze mi wiadomo wiele z nas je świętuje. Według mnie nie potrzeba je spędzać imprezowo, balując do samego rana (oczywiście nikt chyba taką zabawą by nie pogardził, ja także), choć jeśli naprawdę nie mamy z kim lub też nie mamy ochoty na coś takiego, to wiedzcie, że taka impreza nie jest szczytem najlepiej udanych urodzin. Myślę, że spędzając ten czas z najbliższymi, którzy nas kochają, podobnie jak i my ich, jest już ogromnym plusem do zaliczenia swoich urodzin za udane. Mam nadzieję, że zrozumieliście takie krótkie podsumowanie mojej opinii na ten temat, ale także i, że się ze mną zgodzicie. ☺
Co do tego co się u mnie dzieje - moja szkoła, a raczej województwo jeszcze ferii nie ma, dlatego też strasznie ich już wyczekuje i mam nadzieję, że jak najszybciej nadejdą, ale też tak szybko znowu nie odejdą (haha). Moje plany? Jest ich parę, ale jak narazie pozostawię je dla siebie, ponieważ nic jeszcze nie wiadomo. Wiem tylko, że na pewno chcę porządnie wypocząć od tej codzienności, z którą jeszcze muszę się trochę uporać. O wszystkim będę Was informować na bieżąco i na daną chwilę, zostawiam Wam zdjęcia, z których jestem całkiem zadowolona, aczkolwiek czekam na Waszą opinię i mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że nie poruszyłam tutaj jakiegokolwiek tematu, na który być może czekaliście. Pamiętajcie jednak, że jeśli tylko możecie i macie ochotę to chętnie przyjmę Wasze propozycje dotyczące moich kolejnych postów na moim e-mailu, znajdującego się w opisie! ☺

Buziaki, do następnej notki ♥

 Blouse - Reserved
Pants - dresslink.com
Shoes - renee.pl

29 komentarzy:

  1. Ciekawa bluzka :)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie nigdy nie wyprawiam za bardzo urodzin, a i tak ten dzień jest udany :) zazwyczaj spotykam się ze znajomymi, gdzieś idziemy i tyle :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny sweterek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cala stylizacja mi się bardzo podoba ;)
    Ja nigdy nie czułam potrzeby hucznej imprezy urodzinowej, bardziej preferuję spędzic je w gronie najbliższych. :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego, haha! Spóźnione, ale jakieś są :) Ja niestety jestem już po feriach :c Uwielbiam Twojego bloga! Jesteś śliczna! Pierwsze zdjęcie ♥

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem po feriach. Czas biegnie szybko zdecydowanie za szybko już mamy luty :( Czuje jak czasami czas by mi ulatywał przez palce. Wszystkiego najlepszego uśmiechu spełnienia marzeń i radości z blokowania.

    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też z niecierpliwością czekam na moje ferie, też planuję odpocząć od codzienności:) Zdjęcia cudowne!! ^.^ Co do urodzin to mam podobne zdanie co Ty :)) Mimo, że spóźnione to szczere: Wszystkiego Najlepszego! Spełnienia wszystkiech marzeń, głowy pełnej pomysłów, dużo uśmiechu na twarzy, samych sukcesów!! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe! ;)

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia! Spóznione.. no ale - Wszystkiego Najlepszego!
    OBSERWUJĘ

    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ;')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/02/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog! Gratuluję, ja dopiero zaczynam ♥
    zapraszam do mnie :
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Życzę powodzenia ;)

      Usuń
  11. a więc... spełnienia marzeń kochana ;3!

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń ♥

    Zapraszam na ROZDANIE w którym do wygrania m.in. produkty Eos!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nigdy nie przepadałam za wyprawieniem urodzin ;)
    Spóźnione, ale szczere, wszystkiego najlepszego!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda świetne urodziny można spędzić w małym, a kochanym towarzystwie. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam takie! :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia ;)
    Niestety czas tak szybko leci :/
    Wszystkiego Najlepszego :)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są świetne
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie świetne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealna figura ! :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne zdjecia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię wyprawiać urodzin :/ Śliczne zdjęcia ! :d
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń