14.02.2016

BABY GREY


 

Cześć kochani! Właśnie oficjalnie rozpoczynam swoje ferie i nie mogłam do Was tutaj czegoś nie napisać, haha. Jak pisałam w którymś z poprzednich postów, moje plany są, ale nie do końca mogę powiedzieć, że na pewno wyjdą tak jak bym chciała. Przede wszystkim chcę bardziej poświęcić ten czas blogowaniu, robieniu zdjęć, czytaniu zaległych książek, spaniu prawie do południa (to kocham najbardziej), a także spędzeniu go z rodziną - czyli to, na co wcześniej zbytnio szkoła mi nie pozwalała. Jeżeli już mieliście ferie lub macie je właśnie, to mam nadzieję, że spędzicie je rozsądnie (czyt. wykorzystując swój wolny czas na wszystko, czego się nie mogło zrobić w czasie roku szkolnego). Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić organizacji i ogółem mówiąc dziś mamy walentynki - święto przez jednych długo wyczekiwane, a innych zwykły, normalny dzień. Ja należę do tej drugiej grupy osób, chociaż tak naprawdę nie czuję się z tym źle. Mam nadzieję, że Ci którzy też należą do tego grona, tak samo się o to nie martwią. Bo przecież to święto jest co roku i nie wykluczone, że za rok lub później spędzicie go w innym, może ciekawszym towarzystwie? Także mam nadzieję, że spędziliście miło ten dzień (i oczywiście dalej spędzacie) - tego Wam życzę! ☺

Jeżeli ktoś z Was zauważył, klikając od teraz na ikonkę facebook'a znajdującą się u mnie w pasku bocznym, zostaniecie przekierowani na niedawno założonego przeze mnie fanpage'a, którego byłoby mi bardzo miło, gdybyście odwiedzili i pozostali na dłużej klikając przy tym "lubię to". Dzięki temu bez problemu będziecie mogli się dowiedzieć, kiedy na blogu pojawił lub pojawi się nowy wpis. Fanpage ma wspomóc mojego bloga, natomiast dopiero zaczynam się z nim zaznajomić, więc proszę o wyrozumiałość. Jeszcze nie jest on w pełni dokończony i zrobiony w ten sposób, który ja chcę, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. Nie zapominajcie jednak, że tam też możecie do mnie pisać, o co tylko chcecie bądź podać pomysły, o czym chcielibyście przeczytać na moim blogu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba taka opcja, tzn. łatwiejszy kontakt ze mną i myślę, że jeśli Wam to przypadło do gustu to zostaniecie ze mną i zechcecie odwiedzić tego fanpage'a, a także i polubić.
Chętnych zapraszam, mój fanpage - KLIK 
To wszystko co Wam chciałam przekazać na dziś i myślę, że do przeczytania za niedługo, buziaki ♥
Koniecznie dajcie znać czy podobają Wam się zdjęcia i czy pozostaniecie ze mną na dłużej w tym "kontakcie".

 Cap - New Yorker
Sweater - New Yorker
Skirt - Bershka
Shoes - Renee.pl

 
 

37 komentarzy:

  1. masz bardzo zgrabe nozki! i jestes sliczna :)
    zapraszam do mnie! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne włosy i nogi! Świetna figura. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ferii, moje skończyły się tydzień temu ;/. Prześliczne włosy!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OJA! ale długie włosy masz!
    ps, zazdroszczę ferii, udanych!
    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweterek! masz piękne włosy <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz wspaniałe włosy <3

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look tylko niepotrzebna jest Ci ta czapka, a oprócz tego masz świetną figurę! buźka
    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! *.*
    Też zaczynam ferie, hihi <3


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również dopiero zaczęłam ferie! Świetna stylizacja :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia też zaczynam ferie :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ahh zazdroszczę ferii, ja już swoje dawno zakończyłam :c
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez akurat zaczęłam ferie :) znalazłaś świetnie tło do zdjęć :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajćććć tych ferii to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pełbymi garściami i wyciskajcie jak cytrynę :)bawcie się dobrze ze mnie również, bo ja niestety szkołę mam już dawno za sobą, więc już zapomnailam co to znaczy ferie :( ale na szczęście są jeszcze urlopy i wlasnie taki urlop planujemy, w przyszłym tygodniu jechać w góry na deskę pośmigać :)

    Masz absolutną rację, walentynki powinniśmy obchodzić 365 dni w roku, a nie tylko 14 lutego- strasznie przereklamowane i skomercjalizowane robi się te święto :/
    a tu chodzi przecież choćby o poświęcenie chwili drugiej osobie, a nie nagle jakieś drogie prezenty :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    a te włosy masz przepiękne ! <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak szczegółową opinię. Dziękuję także za komplementy oraz życzę udanego urlopu! :) ♥

      Usuń
  15. śliczna jesteś:) cudowny blog super piszesz fajnie sie czyta a zdjęcia cuuuudowne oczywiscie obserwuję:) mam nadzieje że zajrzysz do mnie i zaobserwujesz:) PS przyjmuje propozycje typu obs za obs:)
    kllaudus.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tez zaczełam ferie i powodzenia z planami

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! Genialny sweterek ! *.* Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwuelbiam kolor Twojego sweterka !! *.*

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w tym poscie ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweterek!

    Zapraszam na mój konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/02/codzienna-rutyna.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia i przeurocze zestawienie!
    Walentynki spędziłam świetnie, a teraz również wykorzystuję jak najlepiej wolny czas, ponieważ także w końcu mogę cieszyć się feriami :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia, masz boskie włosy <3
    A Walentynki spędziłam tak jak każdy inny dzień :D
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Zapraszam i pozdrawiam!

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam ferie na samym początku...-,- Masz śliczne włosy♥ Ile zapuszczałaś??
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja włosy zapuszczałam odkąd tylko pamiętam, czyli od dziecka. Zawsze tylko podcinałam, czasem cieniowałam, ale teraz tylko końcówki podcinam :)

      Usuń
  26. super zdjęcia :D bardzo ładnie wyglądasz :D
    też bym chciała długo pospać w ferie niestety w pierwszy tydzień miałam praktyki a w drugim czeka mnie szkoła ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. udanych ferii, fajnie, że zdecydowałaś sie na założenie fanpage'a na facebooku:) ślicznie wyglądasz♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznotka z ciebie ♥

    Na moim blogu są już wyniki rozdania!
    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie masz chude nogi *_*
    pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz rewelacyjnie! :) Piękna czapka i cudowny sweterek!
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz, uwielbiam taki styl :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń