25.02.2016

AMBITIONS



 
 

Hej! Zdaję sobie sprawę z tego, że trochę dawno mnie tu nie było, ale miałam problem z pogodą do zdjęć i różnymi małymi szczegółami, ale mam nadzieję, że już to Wam nagrodzę. Zapraszam do czytania oraz oglądania dzisiejszych zdjęć i stylizacji! ☺ 
Każdy z nas ma swoje cele, marzenia, które mogą wydać się nie do osiągnięcia. Barierą tego jest pokonanie tych przeszkód, przez które musimy przejść. Jedni chcą być jedną z najsławniejszych osób, drudzy zaś pragną ciepłego domu z dachem, w którym czuliby się bezpiecznie. Są to większe jak i mniejsze marzenia. Czasem jest nam trudno pogodzić się z losem - czyli tym, co zostało nam z góry dane. Jak więc powinniśmy sobie z tym wszystkim poradzić? Co powinno nam dawać siłę, by dojść do określonego celu? Nasze ambicje mogą okazać się za słabe z braku miejsca, rzeczy, a może kogoś, kto potrafi nas zmotywować. Dać nam siłę, aby poczuć w sobie taką moc, którą każdy z nas na pewno już kiedyś poczuł. Jest to chęć do zrobienia czegoś, na co się nigdy nie miało odwagi, z łatwością pokonania swoich przeszkód na drodze. Wyznaczamy sobie te cele, chcemy je realizować, ale jak mamy zamiar to zrobić, jeśli nie potrafimy dostać od kogoś tzw. kopa do działania?  Spotkałam się kiedyś z taką sytuacją, że osoba nie wiedziała co ma zrobić, by te marzenia okazały się być rzeczywistością. To proste. Wystarczy naprawdę chcieć, postawić sobie motywację i mierzyć tak wysoko, dopóki tam nie dojdziemy. Z dnia na dzień potrafilibyśmy "przenosić góry". Zaczynając od robienia tego, co konieczne, następnie robiąc to, co możliwe, a na sam koniec odkrylibyśmy, że dokonaliśmy coś, co wcześniej było dla nas niemożliwe. Więc na co czekasz? Postaw sobie cel, nie siedź z założonymi rękoma, czekając, aż sam on się zrealizuje, tylko małymi krokami przechodź po tej drodze. Małe czyny, które robisz są lepsze niż te, które już dawno planujesz. A wysokie oczekiwania są kluczem do wszystkiego, czego tak naprawdę chcemy. 

Hat - Sinsay
Glasses - Reserved
Blouse - Bershka
Pants - Dresslink
Coat - Bershka
Shoes - H&M
 
  
 
 
 
 
  
 
 
 

Do następnej notki kochani, buziaki!♥

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis motywacyjny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega klimatyczne zdjęcia. Super! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak napisałaś- sami tworzymy sobie bariery. Czasami potrzebujemy czegoś lub kogoś kto zmotywuje nas do działania. Zmotywuje do przełamania tych barier. I wiesz co? Dziękuję za ten post, bo zmotywowałaś mnie do zrobienia czegoś. Dziękuję! Piękne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że mogłam Ci pomóc :)
      Pozdrawiam i dziękuję!♥

      Usuń
  5. Masz liczne włosy :*
    jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja i super bluzka, ponieważ nie odkrywa zbyt wiele ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje:) ślicznie wyglądasz i super blog:)mój blog-klik;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny płaszczyk :)
    ja jestem raczej ambitna, czasem dopada mnie lenistwo :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Najważniejsze to odnaleźć w sobie ogrom motywacji i zacząć po prostu działać w kierunku swoich celów.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba znaleźć w sobie motywacje i przestać tworzyć bariery! Pięknie wyglądasz ♥

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mądrze napisane, a kapelusz genialny tak jak cała stylizacja :)
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezzu ta narzutka jest genialna ! <3 i wg cala stylizacja jest prosta i minimalistyczna czyli coś co lubie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! Wyglądasz super :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny płaszczyk, podoba mi się w zestawieniu całego stroju!
    życzę Ci dużo więcej czasu na blogowanie i oczywiście lepszej pogody sprzyjającej do zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja:) zapraszam do siebie;
    http://www.werlka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń