19.01.2016

THROW BACK




Odwracanie się do przeszłości nie jest jedną z najlepszych rzeczy przez ludzi wykonywaną, natomiast jeżeli chodzi o samo odwrócenie się do tych najlepszych wspomnień, które na dobre utkwiły w naszych głowach, jest czymś naprawdę wspaniałym. Wiele ludzi nie lubi wspominać, uważa to za marnowanie swojego czasu, mówiąc przy tym: "no bo po co wracać do przeszłości". Zagłębiając się w ten temat jestem podobnego zdania, aczkolwiek wspominanie tych najlepszych chwil, wspólnych, przeżytych w gronie naszych bliskich, znajomych, przy których się czujemy najlepiej, jest czymś naprawdę przyjemnym. Jeżeli przypominamy sobie, że właśnie wtedy zdarzyło się coś złego natychmiast powinniśmy zaprzestać ciągnąć dalej te myśli. Wielu z nas tego nie potrafi, natomiast sukcesem do tego jest przełamanie się myśląc tylko i wyłącznie o tych dobrych wspomnieniach. Wspomnienia są i zawsze będą z nami. Niezwłocznie co zechcemy zrobić, one pozostaną w naszej głowie i będą nam przypominać te gorsze, jak i te lepsze chwile. Dlatego jeżeli nie chcecie zawracać sobie głowy tymi niepotrzebnymi myślami, to starajcie się jak najlepiej potraficie, a uzyskacie ten spragniony sukces. Ja kocham wspominać, najbardziej te najlepsze chwile. Jednym z tych moich wielu wspomnień jest wyjazd na który czekam zawsze cały rok, aby móc tam pojechać i odpocząć. Wyjechać nad morze to naprawdę niesamowite przeżycie. Klimat, a nawet i sam krajobraz wiele pokazuje. Postanowiłam Wam dzisiaj go zaprezentować, mam nadzieję, że zdjęcia ukażą chociaż trochę to, co widać w rzeczywistości.
Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają, dajcie znać koniecznie w komentarzach! :)


A czy Wy lubicie wspominać? Macie jakieś ciekawe przeżycia, jeśli tak to pochwalcie się w komentarzach! :)
Buziaki, do następnej notki♥

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wspominać! Świetnym wspomnieniem jest wyjazd na obóz językowy do Londynu. Było świetnie! Zapamiętam to do końca życia :) Śliczne zdjęcia ♥

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! *.* Ja lubię wspominać te dobre rzeczy, miło spędzone chwile, jeśli wspominam coś co mnie smuci, czy wprowadza w zły nastrój natychmiast przestaję. Staram się myśleć tylko o tych przyjemnych wspomnieniach. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zachody słońca nad morzem! ♥ Aa co do wracania do przeszłości to najlepiej wracać tylko do tych najlepszych wspomnień!
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele wspomnień, o niektórych gdy tylko pomyślę, pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Zdjęcia to najlepsza pamiątka!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrsząc na te zdjęcia tęsknie za latem ;')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, zwłaszcza to zachodu słońca.
    ładny blog, wszystko takie poukładane:).

    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę pobytu nad morzem, byłam tylko raz i chętnie bym tam wróciła :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://my----reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię wspominać! :) Mogłabym to robić non stop, haha :D
    Ładne zdjęcia. <3
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak tak patrzę na te zdjęcia to już nie mogę się doczekać wakacji! Tym bardziej, że już mam je po części zaplanowane, więc takie chodzenie po plaży też mnie czeka :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow wow wow
    kopara opada
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ja ostatnio nad morzem byłam... chyba z 5 lat temu. Miałam jechać rok temu ale nie wypaliło :( Śliczne zdjęcia! Nie mogę się już doczekać czerwca i wakacji.

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny blog i piękne zdjęcia :)
    Będę wpadać częściej ~!

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym pojechać nad morze:D +ładne zdjęcia:)

    TODAYISTHEEND.BLOGSPOT.COM - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz racje, wracając do złych wspomnień człowiek nie postępuje dobrze. Choć czasem jest coś nieodpowiedniego, co musimy przeanalizować i wkońcu póścić się tych myśli. Każdy ma inne 'oprogramowanie'. Mimo wszystko dobrze jest usiąść i powspominać dobre, stare czasy ;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny masz wygląd !
    Zapraszam do mnie i do zaobserwowania :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zacząć częściej zaglądać na twojego bloga! :) Z uśmiechem na twarzy przeczytałam twój post i czekam na kolejne :D

    Może wspólna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że się spodobał! :)
      Jeśli chcesz to zaobserwuj, Pozdrawiam ;)

      Usuń