10.01.2016

Little black dress


 

Wiele ludzi ma problem z odnalezieniem samego siebie. Czasem bywają takie dni, kiedy nie potrafimy zaakceptować tego, co robimy lub sami już dokonaliśmy. Nie jesteśmy w stanie pojąć do czego zmierzamy, czujemy, że nie ma miejsca dla Nas na tym świecie. Brak samoakceptacji to jeden z wielu problemów tutejszych nastolatków(?), czy tylko? Posądzanie siebie o najgorsze, nie docenianie chociażby najmniejszego czynu, którego samemu wykonałeś/aś. Znasz to? To wiedz, że musisz to natychmiast zmienić, za wszelką cenę, by dążyć do doskonalenia siebie i otrzymania szczęścia. Jesteś szczęśliwy? Czy zadając sobie w myśli to pytanie umiesz odpowiedzieć prawidłowo, bez zawahania? Los dał Ci takie a nie inne życie, doceniasz to? Jeżeli nie, to staraj się to jak najszybciej zmienić i doskonalić, ponieważ by wyjść z tej "gry" sukcesywnie musisz ponieść ze sobą ból, strach, a nawet i porażkę, natomiast kluczem do przejścia przez to wszystko są najbliżsi, którzy Nas otaczają, chcą Nam pomóc, lecz My im na to nie chcemy pozwolić, czyli tak zwane: szczęście. Każdy je posiada, lecz są ludzie, którzy nie potrafią tego docenić lub odkryć w głębi samego siebie. Więc jak chcesz przejść przez to wszystko? Z wygraną, czy z jej nieodkrytą częścią?  A ty odnalazłeś/aś samego/samą siebie? Posiadasz w pełni tą upojoną radość z życia?
Myślę, że tym krótkim "opisem" pomogłam Wam trochę docenić to szukane przez Nas wszystkich szczęście, a jeśli nie, to mam nadzieję, że chociaż troszkę przybliżyłam temat do namysłu.

Dzisiejsze zdjęcia są spowodowane nawałnicą(co haha) na uczenie się i odrabianie lekcji do szkoły (tak, ostatnie kilka tygodni przed feriami), dlatego z góry przepraszam, że ich jest trochę mniej niż zazwyczaj. Mam nadzieję, że to rozumiecie :)

  

 A Wy jesteście w pełni szczęśliwi z tego co robicie? Odnaleźliście swoje szczęście?
Do następnej notki, Buziaki!♥


17 komentarzy:

  1. Dokładnie, też uważam, że żeby żyć lepiej, trzeba zacząć udoskonalać swoje życie. W moim przypadku się udało i mogę powiedzieć śmiało, że jestem szczęśliwa! Nawet bardzo haha :D Szkoda, że niestety większość nastolatków boryka się z problemami, z którymi mi udało się wygrać i mam nadzieję, że w jakiś sposób będę mogła im kiedyś pomóc.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba nadal nie odnalazłam samej siebie :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. To smutne jak wiele osób myśli o sobie NIKT. Tacy ludzie nie dopuszczają do siebie myśli, że jest się wyjątkowy razem ze swoimi wadami. Brak akceptacji przez rówieśników to naprawdę straszne, ale nie akceptowanie siebie to najgorsze uczucie. Każdy ma takie dni, że nic mu nie wychodzi. W tedy uważamy siebie za beznadziejnych, ale takie myślenie trzeba szybko "przegonić". A kto nam w tym pomaga? Nasi najbliżsi, o których też wspomniałaś. Świetna notka. Poruszaj częściej takie tematy. Śliczne zdjęcia, pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka i OBŁĘDNE WŁOSY!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem szczęśliwą osobą, w ogóle ten nowy rok obudził we mnie niesamowitą energię :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jestem szczęśliwą osobą, optymistką. Odnalazłam samą siebie. Cieszę się z każdego dnia życia :) A sukienka jest cudoowna! ♥
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba ciągle szukam samej siebie..
    Post super, taki..skłaniający do pomyślenia ;)
    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post:)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/2-lata-blogowy-snap.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Ja mam dopiero ferie od 25 lutego!
    MELA BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie uważam że jestem bardzo szczęśliwą osobą ale niestety nie każdy tak ma a jednak powinien
    Śliczne zdjęcia :)
    Mój Blog :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęście to nie stan wieczny i jak każdemu człowiekowi, czasem mi ucieka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia i tak wyszły cudownie, piękna sukienka♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i cudne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń