03.01.2016

Jump higher in 2016!



 
 

Cześć wszystkim! Witam w tym nowym roku! Jak mogliście zauważyć moja obecność tutaj na blogu ucichła. Tak strasznie szybko to wszystko minęło, że postanowiłam sobie zrobić odpoczynek, na małą chwileczkę zatrzymać się w tym wszystkim co tutaj robię. To dobrze? Czy może wręcz przeciwnie? Sama się nad tym zastanawiam i zastanawiałam czy w ogóle dobrze robię zostawiając to wszystko aż do rozpoczęcia nowej, być może lepszej drogi, która właśnie teraz się zaczęła. Nie będę Wam tutaj podawać konkretnych przyczyn, powodów, dla których zostawiłam to wszystko, ponieważ chce zostawić to dla siebie. Wiem jednak, że teraz powracam do tego, aby nie pozostawiać Was tutaj z niczym. 

Jacket - C&A
Sweater - Reserved
Pants - Stradivarius
Glasses - New Yorker

 
 

Rok 2015 był dla mnie wielką przeżytą przygodą. Dla wielu z nas nią był. Nie mniej jednak napotkałam się z wieloma osobami, które sądzą, że to tylko liczba się zmienia, a człowiek pozostaje sobą, takim jakim był. Mogłabym po części się z tym zgodzić, ponieważ jeśli chcemy się zmienić, swoje życie, to nie potrzebujemy zmiany jednej cyferki w kalendarzu. Wiem, że są też takie osoby, które sądzą inaczej, dlatego też i je rozumiem. Każdy człowiek jest inny. Zostaliśmy stworzeni po to, aby cieszyć się życiem, odkrywać wiele i móc przejść przez tą całą naszą drogę życia jak najlepiej potrafimy. Ja mogę powiedzieć, że jestem jedną z tych osób, które cieszą się z najmniejszej okazji do uśmiechu. Wiele się zmieniło w moim życiu w tym roku 2015, dlatego będę go pamiętać jako jednym z tych lepszych, otwartych na nowe działania i mających wiele szczęśliwych dni w roku. Teraz już wiem, po co tutaj jestem, po co wracam i co się tak naprawdę w tym wszystkim kryję. Jeżeli nie umiemy zmienić się z dnia na dzień, bark nam motywacji, to może najwyższy czas jest ten rok - 2016, który ukrywa w sobie wiele ciekawych przygód, szczęśliwych dni, czeka przede wszystkim na NAS, abyśmy się wzięli w garść i nadrobili te stracone dni z poprzedniego roku. Tak samo warto jest sporządzić sobie listę marzeń, celów na ten rok. Zachęcam Was do tego, ponieważ nie wiadomo kiedy a nawet te największe marzenia mogą się zmienić w rzeczywistość. Wyznaczajcie sobie cele, dążcie do tego by je osiągać bo to dzięki nim właśnie życie staję się piękniejsze. Dlatego też wiedzcie, że wracam tutaj do Was z podwójną siłą, nową dawką pomysłów i energii na ten rok oraz mam nadzieję, że z regularną falą nowych postów. Mam nadzieję, że będę się stawała lepsza w tym wszystkim co właśnie tutaj robię, ponieważ na tym ogromnie mi zależy. Aby Wasze cele, marzenia stawały się rzeczywiste, dużo uśmiechu na twarzy, miłości i dużo, dużo energii na ten nowy rok, nowy początek czegoś lepszego. Tego właśnie Wam życzę w tym roku! :)
Jeżeli przeczytałaś/łeś to do końca to gratulacje (haha). Przyznam, że byłoby mi miło, gdybyś dała/dał znać po sobie w komentarzu. :)
Buziaki, do przeczytania! ♥ 


22 komentarze:

  1. świetny wpis :)
    czekam na kolejne :*

    zapraszam do mnie :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia<3 :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko ujęłaś! Dobrze, że wróciłaś! Ja też zrobiłam sobie przerwę. Tylko, że moja trwała o wiele, wiele więcej, ale nieważne :D Mam nadzieję, że ten rok będzie dla Ciebie jeszcze lepszy niż miniony :) Czekam na następnego posta! Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za taki komentarz! :)
      Każdy czasem potrzebuje odpocząć i ja to rozumiem, Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja postanowienia odłożyłam na bok, ale za to zrobiłam sob ie listę marzeń i myślę, że to fajny pomysł ;) Ładne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie takie przerwy są dobrą sprawą, bo można odpocząć i nabrać jeszcze większej chęci i zapału oraz pomysłów :)
    śliczne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i design bloga ~~ !

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam! Ja jestem z tych, którzy twierdzą, że skoro tyle ludzi chce się zmienić na nowy rok to nic w tym złego, a każda okazja do zmiany naszego życia jest dobra :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale motywujący post! <333
    Obserwujemy? :) Daj mi znać! http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia
    lifewithagii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem trzeba zrobić sobie odpoczynek od bloga ;)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje, niektórzy myślą, że nowy rok to tylko liczba, ja w sumie zaliczam się do nich tak w 1/3, bo przecież wszystko można zmienić w każdej chwili, ale jednak lubię mieć chociaż kilka postanowień, żeby w grudniu mieć co wspominać i być z siebie dumna, że mi się udało. ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz prześliczne włosy. Takie przerwy są czasami potrzebne :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niedawno wrocilam i jednym z moich postanowien jest prowadzić bloga regularnie i tak narazie jest !
    Trzymam kciuki za cb i za siebie ! świetne zdj i masz cudne wlosy :)
    Czekam na nastepny post <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przerwy są potrzebne :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjecia masz zrobione
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj, skomentuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Drugie zdjęcie, świetne!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń