30.11.2015

SWEATER AND SCARF


 

Coraz szybciej zbliżamy się do tego upragnionego przez wielu z nas momentu. Prezenty, wolny czas, spędzony przede wszystkim z rodziną, wolny wieczór - idealny na przeczytanie naszej ulubionej książki. Znacie to uczucie? Zamiast siedzieć przed książkami, naszymi "gorszymi" zmartwieniami jest pomysł na zakup prezentu dla najbliższych. Jest to jeden z najwspanialszych chwil w roku. Łamanie się opłatkiem, wspólne życzenia. Sprawianie komuś przyjemności, życząc mu wszystkiego co najlepsze i patrząc na jego iskierki w oczach. Są ludzie, dla których ten czas jest obojętny. Dla mnie jednak jest to coś bardzo ważnego. Wiem, że nie jestem w stanie, aby uszczęśliwić wszystkich dookoła, by chociaż w tym jedynym, najważniejszym, corocznym okresie w swoim życiu byli szczęśliwi, szczęśliwsi niż zawsze. Myśląc w głębi duszy, że w tym samym czasie, są też osoby, które nie mają gdzie się podziać, a prosząc kogoś o chociażby kromkę chleba, zostają obojętnie potraktowani. Ludzie są różni, nikt nikogo nie może zmusić, aby był pomocny i nie traktował neutralnie takich ludzi. Bo przecież każdy z nas ma jedno życie. Czy nie byłoby miło sprawić komuś uśmiech na twarzy? Dobrym przykładem na to wszystko jest postawienie się w sytuacji tego drugiego człowieka, jakbyśmy się my czuli na jego miejscu? Takie myślenie z pewnością przychyli nam odrobinę pozytywnego nastawienia wobec takich ludzi. Dlatego nie bądźcie obojętni w stosunku do takich, którzy potrzebują pomocy, bo być może, kto wie, kiedyś i Wy będziecie mogli potrzebować pomocy.

Sweater - klik (klikniesz?)
Scarf - New Yorker
Pants - Stradivarius
Shoes - New Balance 


Sweater - klik (klikniesz?)
Scarf - New Yorker
Pants - Stradivarius
Shoes - New Balance

30 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne <3 szalik najładniejszy!
    www.fflare.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram się pomagać ludziom.
    Jakie fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty! Rzucają się w oczy.

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie jestem bardzo pomocną osobą i lubie pomagać innym jak są w potrzebie :) A z problemami swoimi radzę sobie sama, tak już jest haha

    W wolnej chwili zapraszam do siebie! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja :) Bardzo ładny szal, podoba mi się! :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świętą są też smutne, masz rację: właśnie ze względu na te myśli, że są osoby, które spędzają ten czas same... super wyglądasz! Przepiękny szal <3

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia kochana :* .
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje w tym poscie :)
    ladny sweterek :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny szalik, bardzo mi się podoba
    sweterek również :d
    by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    Bardzo podoba mi się swterek i szal z frędzlami <3

    Też uwielbiam święta, buszować po sklepach w poszukiwaniach prezentów dla rodzinki, tak pięknie, świątecznie przystrojoną galerię, muzykę w tle.... <3
    te święte po raz pierwszy spędzam na swoim mieszkanku, także tym bardziej nie mogę się doczekać :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość ciekawy styl !!! *_*

    http://infinite-dreams.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz<3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również dla mnie najgorszą rzeczą jest zakup prezentu :)
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny szal ♡ masz bardzo ciekawą urodę :)
    Zapraszam do mnie oraz do obserwacji, odwdziecze sie tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mądrze napisane :) co do stylizacji szalik i buty mnie zachwyciły! do twarzy ci w tych kolorkach :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, cudowny sweterek i szal ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tak napisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://catherineeffortt.blogspot.com (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego szala właśnie szukam

    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś już druga osobą ktora ma ten super szal. Musze pamiętać ze jest z new yorkera :)
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja jedyne co bym zmieniła to chyba buty tak to wszystko bardzo ładne!
    POKLIKAJ W LINKI I ZOSTAŃ POLECONY NA MOIM BLOGU (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w butach mimo, że do tej stylizacji raczej wybrałabym inne :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ;) Wiesz masz fajne pomysły na zdjęcia/stylizacje (co nie jest totalnie moją bajką, nieważne już czemu;p). Chciałam Ci doradzić coś, co sprawi, że zdjęcia będą ładniejsze. Pewnie robi Ci jest ktoś. ;) Niech sprobuje nie robić Ci ich od góry, że widać "podłoże". Niech przykucnie i zrobi tak, że wyjdziesz na tle tylko brązowym, czy innym i będziesz swojego wzrostu. Od góry robione zdjęcie sprawia, że jesteś malutka, a chyba tak nie jest. ;) I niepotrzebnie mamy na zdjęciach bruk, a głowę masz uciętą. ;) Odbierz to proszę jako pomoc od wiele, wiele starszej osoby.;)) Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i poradę! :)

      Usuń
  26. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój uśmiech do złudzenia przypomina mi ten, który widnieje na twarzy aktorki, Shailene Woodley. ;) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/12/dresses-for-new-years-eve.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń