14.11.2015

Positive mind.



Im bardziej pragniemy, tym staje się to dla nas bardziej rzeczywiste. Dlaczego więc nie potrafimy dążyć do osiągnięcia tej rzeczywistości?


Wiele razy nie potrafiłam zrozumieć tego, że nasza myśl, iż coś może wydarzyć się lepiej, tak jakbyśmy chcieli jest w stanie dodać aż tak wielkiego kopa realnemu światu, w którym żyjemy. Moja głowa zazwyczaj była przepełniona tymi złymi myślami, które nigdy nie powinny się w niej pojawić, stawiając na najgorsze scenariusze. Sama się starałam wybrnąć z tej sytuacji, rozumiejąc, jaka moc kryje się za tym wszystkim i co tak naprawdę powinno gościć w naszych umysłach. Nie mniej jednak, aby te pozytywne myśli były w naszych głowach, trzeba się o nie starać za wszelką cenę, bo na swoim przykładzie powiem Wam, że naprawdę WARTO! Jestem człowiekiem i wiele błędów popełniam, ucząc się przy tym co najlepsze będzie dla mnie w moim dalszym życiu. Jestem na drodze, na której czeka mnie wiele wyborów, zmagań, które będą częścią mojej przyszłości. Dlatego też jestem zdania, że warto się nauczyć tego, by te złe myśli odtrącać z naszego umysłu, a pozostawiać więcej miejsca na te pozytywne. Moje porady dla Was? No cóż by innego jak POZYTYWNE MYŚLENIE I NASTAWIENIE! Nie umiem Wam podać określonej reguły czy definicji, którą i tak zapomnielibyście przy pierwszej lepszej okazji (znając życie). Ja sama zawsze się dziwiłam osobom, które mogły tak myśleć pozytywnie, przy czym odrzucały złe myśli i stawiały na jedną, najważniejszą. Dalej się uczę, bo człowiek uczy się zawsze, ale już wiem, czuję, że jestem na dobrej drodze. Myślę, że i Wy dacie radę tą drogę pokonać, nie zwątpicie i nie stracicie nadziei, aby ją do końca przejść. Mam nadzieję, że dałam Wam trochę motywacji, aby spróbować swoich sił do korzystania jak najwięcej z tej mocy, którą pod ręką ma każdy z nas.

Jeśli już sami jesteście posiadaczami tej wspaniałej mocy naszego umysłu, to mam nadzieję, że pochwalicie się nią w komentarzach i jeśli chcecie, możecie opowiedzieć jak do niej dotrwaliście.

Co do dzisiejszych zdjęć to postanowiłam, że dzisiaj zostanę po tej drugiej stronie mojego aparatu i mam nadzieję, że podobają Wam się efekty. Koniecznie dajcie znać, buziaki! ♥



Mam też dla Was niewielką wishlistę ze sklepu Dresslink. Postanowiłam, że od czasu do czasu będę Wam ją robić i dodawać tutaj, abyście mogły zobaczyć kilka ciekawych rzeczy, które także przypadły mi do gustu. Dlatego jeśli możecie poklikać w linki umieszczone niżej i pozostawicie ceny w komentarzach oraz swoje blogi, wybiorę 3 z najciekawszych i podam je w następnym poście.
  Dziękuję za każde kliknięcie! :)

1.klik  2.klik  3.klik  4.klik  5.klik  6.klik

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia robisz! Poklikałam z chęcią :*
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikane:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to ostatnie zdjęcie. Bez pozytywnego myślenia można niestety wpaść w depresję. Ja staram się być optymistką, chocaż czasem mi to nie wychodzi.
    Pozdrawiam
    DifferentDiamond klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ksiązkę "Obudź w sobie olbrzyma" - świetna motywacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem dokładnie o czym mówisz :) sama staram się dążyć do pozytywnego myślenia i to wcale nie jest łatwe, więc to rozumiem :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. staram się myśleć pozytywnie, ale nie zawsze to wychodzi tak jak bym chciała :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze warto dążyć do dobrych rzeczy czy zmian w naszym życiu :) A pozytywne myślenie z działaniem może sprawić że wiele osiągniemy, zdecydowanie więcej niż siedząc bezczynnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, poklikałam.
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga, jest rewelacyjny ! :)
    Oby tak dalej :*
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia <3
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs? (jak tan,anpisz u mnie na blogu)
    Zapraszam http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też staram się myśleć pozytywnie, ale niestety nie zawsze to wychodzi :( Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozytywne myślenie to podstawa! Podobno to właśnie nasze myśli potrafią przyciągnąć czasem niektóre zdarzenia :) Świetne zdjęcia!
    Poklikałam we wszystkie możliwe linki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Bardzo klimatyczne, podobają mi się :)) Ja jestem zdania, żeby właśnie złe myśli od nas odrzucać, myśleć pozytywnie! ^^
    Oczywiście poklikałam :* 6.91$ 7.60$ 9.22$ 5.75$ 4.29$ 5.98$
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba myśleć pozytywnie i cieszyć się z małych rzeczy! Życie jest zbyt krótkie na negatywne myśli. :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Często słyszę, że jeśli się czegoś chce i naprawdę się w to wierzy to się to dostaje, i w sumie chyba każdy kolejny dzień pokazuje mi, że tak jest ! :) Pozytywne nastawienie to podstawa !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zawsze stawiam na najgorsze scenariusze
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem człowiek pozytywnym i jak myślę tak to wszystko mi wychodzi
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń