31.10.2015

Za mało, by być docenionym.

 



Nigdy nie pomyślałabym, że będę w stanie, aby nic tutaj nie dodać przez prawie dwa tygodnie. Nawet nie chce Was tutaj zasypywać przeprosinami, piszcząc dlaczego itp. Każdy ma swoje przyczyny, obowiązki, które musi spełniać. Nie chcę, by taka sytuacja miała jeszcze kiedyś miejsce, ale co będzie za kilka tygodni, miesiąc, może dwa - tego nie wie nikt. Przeprosinami nic nie załatwię, aczkolwiek wiem, że muszę się przełamać wchodząc tutaj regularnie, dodając coś tu dla Was, aby nie powtórzył się ten błąd kolejny raz. Źle się z tym czuję, i nawet dziwnie mi teraz to wszystko pisać.

Pomijając to. Co u mnie? W szkole czeka mnie teraz sporo nauki na ten tydzień po świętach, ale mam nadzieję (muszę!) dać radę. Bo przecież nikt nie powiedział, że będzie łatwo. Niemniej jednak czekają na mnie też te lepsze dni. Jak dla mnie, to i dla Was (hehe). Postaram się teraz dodawać systematycznie, planując sobie już wcześniej to wszystko. Myślę, że wkrótce będziecie mogli zobaczyć na moim blogu kilka stylizacji, już raczej jesiennych, które planowałam dość dawno. Nie powinno też zabraknąć bardziej tematycznych postów, które postaram się napisać na tzw. "zapas". A jeśli chcecie przeczytać u mnie o czymś konkretnym, to możecie podawać pomysły w komentarzach bądź napisać do mnie na email! Będzie mi niezmiernie miło :)
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli, haha. Obiecuję, że nie będę chciała by to się powtórzyło! :D
Teraz zostawiam Was z niewielką dawką zdjęć, które myślę, że powinny Wam się choć trochę spodobać. A i najważniejsze! Miłej zabawy halloweenowej! :D Buziaki! ♥


A co tam u Was? Jak w szkole? 

39 komentarzy:

  1. Ja tram nie byłam w szkole od tygodnia haha :D
    ładnie wygladasz :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja! :) Nie martw się przerwa raz kiedyś jest potrzebna ^^ U mnie strasznie dużo sprawdzianów, już się nie mogę doczekać świąt :))
    Pozdrawiam ♥
    Mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście? Będę bardzo wdzięczna i oczywiście się odwdzięczę :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjne zdjecia :* szkoda ze juz jesien ;(


    Nowy post! Cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinniśmy doceniać nawet drobnostki, bo to dzięki nim jesteśmy szczęśliwi ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uważam że wszystko powinno być doceniane =3 Nawet rzeczy które nie są idealnie zrobione.

    matany-blog.blogspot.com
    Z góry dziękuję za każdy komentarz i obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Myślę, że nie docenia się ludzi, którzy ,,naprawdę" coś robią. Nie jest to za dobry sposób.
    Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak w szkoole? Strasznie! :D Szczególnie, że jestem w 3 gimnazjum! ;c
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam problemy z systematycznym dodawaniem postów. Bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś :* Ciekawy post, przyjemnie się go czyta :))
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa stylizacja ten czerwony szalik cudownie się komponuje ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacje!
    Obserwujemy? :))
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam problemy z systematycznym dodawaniem postów ;/
    Świetne zdjęcia! Masz takie dłuuugie włosy, wow! :D

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha jak w szkole :) Jutro sprawdzian a ja siedzę nad blogiem :D
    Wpadaj do mnie ! :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia!
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com
    mile widziane komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny płaszcz :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezłe zdjęcia.. Jednak brakuje mi na nich uśmiechu, radości.. Wiem , że to dla modelek nie profesjonalne no ale cóż :)
    Też mam teraz nawał , więc cię rozumiem
    http://nareszciepiatek.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie wygladasz! Super post! xxx

    Zapraszam! <3 ------------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice off all thing dear great post and Superb Article dear this article is very nice and big informative becouse this is Awesome post
    Downlaod All Books And Notes See Live online All full tv chennals free

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah, a teraz siedzę tydzień w domu po zabiegu :D Śliczna ! <3

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, powodzenia w systematyczności! ;)

    Zapraszam:
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog.. podoba mi się :)

    Zapraszam też do mnie :)! może wspólna obserwajca?

    foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma co przepraszać za nieobecność :)
    U mnie ten tydzien to tydzień nauki :C

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie każdy tydzień, jest tygodniem nauki, ale cóż szkoła średnia :) myślę, że każdemu jest potrzebna chwila przerwy, więc nie ma za co przepraszać :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne jesienne zdjecia :) jestes bardzo sliczna
    przepiękny blog :) co powiesz na wspólna obserwacje ?
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w następnym tygodniu będę miała sporo nauki :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz :). Każdy ma swoje obowiązki i trzeba je wypełniać, nieraz się zdarza, że trzeba wybierać między ważnymi rzeczami :)

    Allure

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jesienna stylizacja :) Wiadomo- każdy ma swoje obowiązki i sprawy, więc nie wystarcza na wszytsko czas ,wiem coś o tym hah
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiele osob ma problem z systematycznym dodawaniem postow, zwlaszcza w czasie roku szkolnego ;p
    Super zdjecia.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia :)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia!
    Obecnie ciężko jest pogodzić obowiązki szkolne z przyjemnościami, ale jakoś trzeba dawać radę :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie ciężko jest pogodzić obowiązki i przyjemności kiedy tyle pracy a tak mało czasu.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń